snart oprasjon

LOMO*4

Glad i forumet
jeg fikk brev fra sykhuset tidligere for noen uker siden at de hadde funnet noe på livmoren ...og det var enen stor syste på 12*9 cm og den hadde masse småsyster inni der igjen , i morgen blir det turen på sykhus /sete for 2 gang, så oprasjon den 28 jan ...den dagen jeg bli innlagt får jeg vist også vite om jeg blir sykemeldt i 2 eller 4 uker pga hvordan de skal fjerne systen med enten med snitt eller kikkhull ...blei egentlig sjokka da jeg fikk vite det i går om oprasjon og sykemelding og blei super stresset i forhold til jobben min ....har jo så mangen elever som jeg har lagt plan på ....og det blir bare stresss for alle sammen på jobb når slikt skjer, kjenner jeg syns dette er litt vanskelig i forhold til elever og kolega [&o]...men så klart så ordner det jo seg altid

regner med det blir stress på hjemmefronten ,spesielt for gubben å må tre til ekstra , foreldrene mine er reist til thailand og det syns jeg var litt kipt for,me hadde sikkert trengt litt mamma hjelp nå [&o]....egentlig bare ltt ...hm...frustrert eller noe sånt ......

å så dumt å høre da.
Men godt de har funnet dem og gjør noe med dem!

Skjønner at det er kjedelig i forhold til jobben. Men syntes du skal prøve å være litt egoistisk og tenke på deg selv akkurat nå..

Prøve å gjøre en god jobb i forkant med eks innkjøp av mat. Event lage mat og fryse ned sånn at det bare er å ta opp å varme.
Ikke legge noe store planer med ungene, og forklare det til de eldste at sånn vil det være en liten stund.
Være flink å spørre venner og kjente om hjelp.
Kanskje en eller to av ungene kan dra på overnatting en dag!?

Og at mannen din må være der litt ekstra syntes bare er rett og rimelig..
Regner med at du tar det av alle 4 til vanlig (hvis du har lik mann som meg[8D])

Lykketil ihvertfall!

Det kommer til å gå glimrende skal du se!

STOR klem!

Ønsker deg riktig god bedring Lomo.
Håper dere får litt ekstra hjelp i denne perioden.

Det passer jo bare aldri med noe uforutsett når du har mange småbarn, full jobb, hus og mann [:)]

Stor klem fra Anette

takk for det,
fikk tlf fra legen i dag og det ble snitt[&:], legen regnet med at jeg kom til å bli sjukemelt i ca 2 uker + siden jeg har kontorarbeid aktig jobb på en måte[8D] men så klart 4 ungene hjemme glemte jeg å nevne hehe

jeg blir liksom like satt ut hver jeg har pratet med sjukhus folkene ,forde jeg ikke forventer en plass at de skulle ver så ommfattende men så nå har jeg tatt bilder av alt innvendig både pupper ,lunger og mage [:)]greit å vite at alt ser bra ut

takk auliana det var veldig snilt tenkt[:)] ,

uff du skremmer meg litt nå , jeg har tatt en kikkhull før og da husker jeg det som det gikk radigt greit etterpå men da låg jeg jo hos min mamme og blei stelt med og hadde kunn meg selv å tenke på , nå blir det uten mammehjelp og haug med unger ,syns synd på gubben
søster min tilbudte seg å hjelpe og sa jeg skulle bare ringe hvis jeg trengte hjelp, [:)]

hvor ille mener du det er etter orasjonene ved snitt da ,hva kan jeg forvente at jeg ikke klarer å gjøre? kan man knapt gå eller ?? har ikke peiling hvilke snitt som skal tas jeg da [8D],

Uff, så ukult...
Håper det går bra og at du kommer deg raskt etter operasjonen.
Du får kanskje snakke med legen igjen når de to ukene nærmer seg slutten?
Kanskje du trenger en forlengelse?

gulp ...godt å vete da , røykte du då i den tiden ?

Lykke til med operasjonen...håper du kommer deg fort og at du får den hjelpen du trenger i tiden etter operasjonen.

ORIGINAL: tyr79

Lykke til med operasjonen...håper du kommer deg fort og at du får den hjelpen du trenger i tiden etter operasjonen.

Sign. Kunne ikke sagt det bedre selv...

takk for det[:)], har nå stressa og mast på mine kolega så nå må overta for meg[:)]håper jeg det ordner seg for mine elever

Masse lykke til Lomo[:)]

Back
Topp