Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennendeJeg skal flytte inn hos kjæresten og barna, så det innebærer bæring og ordning. Spesielt pakking. Veldig kjedelig. Altså å pakke ned alt, men gleder meg til å flytte inn![]()
Så koseligJeg skal flytte inn hos kjæresten og barna, så det innebærer bæring og ordning. Spesielt pakking. Veldig kjedelig. Altså å pakke ned alt, men gleder meg til å flytte inn![]()
Takk ,trenger detLykke til med tanntrekking, Kengu!
Ingen planer foreløpig. Må vel strengt tatt til byen og kjøpe sko til lillebror. Har utsatt det altfor lenge.Ellers blir det nok mye soving mens lillebror sover og vesla er i barnehagen.
Takk ,trenger dettannlegeskrekk er ikke moro
Oi, kan tenke meg du er spent på å se babyen din nåFødsel! Blir satt i gang på onsdag viss ingenting skjer før (9 dagar over no).
Utviklingssamtale med 3.-klassingen og dåpskurs på torsdag viss eg ikkje er opptatt med å føde.
Takk for det, det blir veldig spennande!Oi, kan tenke meg du er spent på å se babyen din nåLykke til, håper du får en fin fødselsopplevelse
![]()