Snart ny uke igjen

Kengu

Forumet er livet
VIP
Hva bringer den for dere?

Her starter uken.med trekking av visdomstann :(
Ellers er det jobb, rekruttturntrening med kb, fotballkamp med kb
Trening på meg og mannen
Kjøre 100 mil t/r neste helg for vi skal i konfirmasjon

Ikke så mye annet enn 2-års kontroll på torsdag og en helgetur til svigers.

4 kveldsvakter på rad før vi reiser til sørlandet på fredagen for helgen med foreldrene mine:-). Gubben starter i ny jobb i morgen så vi ser hverandre i vaktskiftet mitt slik jeg får levert mini til gubben:-). I tillegg har jeg glucosebelastning og 28 ukers kontrollen neste uke, mini skal til ØNH spesialist og babysvømming:-). Så alt skjer neste uke:-)

Først er det dugnad, så reiser vi på en kort ferie :D Gleder meg! Samt at jeg i neste uke er halvveis i svangerskapet :)

Jeg skal flytte inn hos kjæresten og barna, så det innebærer bæring og ordning. Spesielt pakking. Veldig kjedelig. Altså å pakke ned alt, men gleder meg til å flytte inn;)

Neste uke starter studieukene til kjæresten, snart eksamen, tannlege til meg og 3 måneders kontroll til lille E.

Lykke til med tanntrekking, Kengu!

Ingen planer foreløpig. Må vel strengt tatt til byen og kjøpe sko til lillebror. Har utsatt det altfor lenge. :P Ellers blir det nok mye soving mens lillebror sover og vesla er i barnehagen.

Jeg skal flytte inn hos kjæresten og barna, så det innebærer bæring og ordning. Spesielt pakking. Veldig kjedelig. Altså å pakke ned alt, men gleder meg til å flytte inn;)
Så spennende :)

Tja.
I hovedsak jobb. Jeg får et par ettermiddager alene med ungene fordi samboer har møter med jobben og diverse.
Eller. En av de ettermiddagene skal storebror på vennegruppe. Så da blir det meg og frøkna noen timer.

Onsdag har jeg fri, men må i et møte et par timer.
Og en osteopat-time.

Fotballtrening med storebror.

Storebror har bursdag i morgen.

Foreldresamtale i bhg på fredag.

Tror det var alt :-P

Her skal vi ikke så mye. Tannlegen og trekke tann uken etterpå

Fødsel! Blir satt i gang på onsdag viss ingenting skjer før (9 dagar over no).

Utviklingssamtale med 3.-klassingen og dåpskurs på torsdag viss eg ikkje er opptatt med å føde.

Lykke til med tanntrekking, Kengu!

Ingen planer foreløpig. Må vel strengt tatt til byen og kjøpe sko til lillebror. Har utsatt det altfor lenge. :p Ellers blir det nok mye soving mens lillebror sover og vesla er i barnehagen.
Takk ,trenger det ;) tannlegeskrekk er ikke moro

Jobb hele uka, og bursdagsfeiring på søndag. Babyen min blir plutselig 1 år :-o

Fødsel! Blir satt i gang på onsdag viss ingenting skjer før (9 dagar over no).

Utviklingssamtale med 3.-klassingen og dåpskurs på torsdag viss eg ikkje er opptatt med å føde.
Oi, kan tenke meg du er spent på å se babyen din nå :) Lykke til, håper du får en fin fødselsopplevelse :)

Mandag - intervju til jobbtrening. Tlfmøte med banken. Trening. Turn med minste.
Tirsdag - trening. Kontroll på sykehus. Speider med eldste.
Onsdag - møte med dps.
Torsdag - trening. Hs kontroll med minste og foreldremøte i bhg.
Fredag - trening.

Som jeg vet om. 30 pluss 40 årsfest lørdag også.

Back
Topp