Snart mai!

En tråd i 'Mai 2019' startet av Mine3! 13-16-håper 19, 29 Apr 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Da er det snart Mai, og vårs tid for små baby gull kommer med storm skritt!
    Noen har allerede født sine små, og vi andre venter i spenning!
    Ønsker alle dere som venter masse lykke til framover!

Også lurer jeg på, har du født allerede?
    Eller venter du på fødsel?

Jeg venter enda, men har ikke termin før i slutten av Mai, så må nok vente litt til :)

• Hjertelig Hjertelig x 4
  2. Ioki snart tobarnsmamma Betatt av forumet

Venter, venter, venter og blir gal av å vente. Har termin om 6 dager, trodde virkelig jentungen skulle komme tidlig slik som broren (8 uker før tiden) sååååå, har venta siden mars fordi denne gangen, om det skulle bli prematur, ville jeg være forberedt.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Realisten Elsker forumet

Her ventes det på mai. Han kan gjerne komme idag :hilarious: under to uker til termin, meeen kommer senest om 3 uker får vi da inderlig håpe :hungover:

• Liker Liker x 1
  4. TRK Andre møte med forumet

Den uutholdelige ventetiden er i gang :woot:
    Spent, redd, lykkelig, lei, glad og lettet for at vi endelig er i mai om bare to dager.

Lykke til alle sammen!

5. MaiMor19 Forelsket i forumet

Her venter vi fortsatt. 13 dager til termin. Jeg er merkelig avslappet enda, men er spent på når ting skal starte :rolleyes:

6. LiLlia Betatt av forumet

Venter og er veldig klar. 14 dager til termin idag.

7. Maimamma19 Elsker forumet It's gonna be May 2019

Venter. Termin 8.mai :)

8. Lykke_13_16_19 Liker forumet :-) ♡Junigull 2016♡

Venter og venter, termin 17.mai, men har et ønske om at han kommer før :happy: Er superklar for å møte lillegutt:Heartblue

9. Mamma til en skatt Gift med forumet It's gonna be May 2019

Veeeenter. Termin 5 mai

10. Ormerods Forelsket i forumet

Venter. Termin 3.6,men har født to barn i ganske god tid før termin tidligere. Tredjemann kom 9 dager etter termin, så jeg tenker at alt mellom 20.mai og 12.juni er mulige fødselsdager . Det skjer når det skjer, hverken før eller seinere.

11. Krølle88 Forelsket i forumet It's gonna be May 2019

Termin 25 Mai. Veldig spent:happy: Er klar fra uke 38. 37 imorgen. Føler jeg må ha noen dager til ihvertfall:joyful:

12. Wabu Forelsket i forumet

Her har lillegutt kommet, nå er jeg spent på å se hvordan det blir å gå med dere andre:D

• Hjertelig Hjertelig x 4
  13. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Har termin 28 mai, så her er jeg klar fra 4 mai, da er jeg 37 uker på vei :hilarious:
    Men gjør ingenting om han blir til uke 38-39 heller :hilarious:

• Liker Liker x 1
  14. Migica Gift med forumet It's gonna be May 2019 Marsboerne 20 18 ❤ Aprilbarna19 ❤

Da skrives det 1. Mai damer! Min kom alt for 12 dager siden, men heier på dere andre når dere nå trer inn i vår fødemåned! Heia heia! Og masse lykke til!

15. Nordlandsjente Betatt av forumet

Venter i spenning. Like spent hver kveld jeg legger meg. Nyter rolige dager, men gleder meg til å treffe lillegutt og få på meg vanlige klær xsmile6termin 8.mai

16. Kicki_90 Forelsket i forumet Augustbarna 2021

Her ventes det, gikk ut i permisjon i dag, så er enda tre uker til termin. Skal prøve å ta livet litt med ro fremover, men er spent på hvordan jeg skal klare det med oppussing på gang og det at jeg er vant til høyt tempo hele tiden. :)

17. Jordbær2019 Glad i forumet It's gonna be May 2019 Junibarna 2019

Her ventes det også :) Hun er hjertelig velkommen allerede :p Har blitt flyttet en del frem og tilbake. Så bikker mellom midten av mai og 3 juni ett sted. Håper jeg ikke går over tiden bare :wtf: Har liksom innstilt meg litt på mai baby siden de flyttet oss

18. MaiMor19 Forelsket i forumet

Termin denne søndagen, og jeg har fortsatt ingen tegn på at ting skal skje snart. Blir spennende å se om vi får hilse på lille i magen i løpet av uka :hilarious:

• Liker Liker x 1

Del denne siden