Snart mai!

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Da er det snart Mai, og vårs tid for små baby gull kommer med storm skritt!
Noen har allerede født sine små, og vi andre venter i spenning!
Ønsker alle dere som venter masse lykke til framover!

Også lurer jeg på, har du født allerede?
Eller venter du på fødsel?

Jeg venter enda, men har ikke termin før i slutten av Mai, så må nok vente litt til :)
 
Venter, venter, venter og blir gal av å vente. Har termin om 6 dager, trodde virkelig jentungen skulle komme tidlig slik som broren (8 uker før tiden) sååååå, har venta siden mars fordi denne gangen, om det skulle bli prematur, ville jeg være forberedt.
 
Her ventes det på mai. Han kan gjerne komme idag :hilarious: under to uker til termin, meeen kommer senest om 3 uker får vi da inderlig håpe :hungover:
 
  • Liker
Reactions: TRK
Den uutholdelige ventetiden er i gang :woot:
Spent, redd, lykkelig, lei, glad og lettet for at vi endelig er i mai om bare to dager.

Lykke til alle sammen!
 
Her venter vi fortsatt. 13 dager til termin. Jeg er merkelig avslappet enda, men er spent på når ting skal starte :rolleyes:
 
Venter. Termin 8.mai :)
 
Venter og venter, termin 17.mai, men har et ønske om at han kommer før :happy: Er superklar for å møte lillegutt:Heartblue
 
Venter. Termin 3.6,men har født to barn i ganske god tid før termin tidligere. Tredjemann kom 9 dager etter termin, så jeg tenker at alt mellom 20.mai og 12.juni er mulige fødselsdager . Det skjer når det skjer, hverken før eller seinere.
 
Termin 25 Mai. Veldig spent:happy: Er klar fra uke 38. 37 imorgen. Føler jeg må ha noen dager til ihvertfall:joyful:
 
Her har lillegutt kommet, nå er jeg spent på å se hvordan det blir å gå med dere andre:D
 
Termin 25 Mai. Veldig spent:happy: Er klar fra uke 38. 37 imorgen. Føler jeg må ha noen dager til ihvertfall:joyful:
Har termin 28 mai, så her er jeg klar fra 4 mai, da er jeg 37 uker på vei :hilarious:
Men gjør ingenting om han blir til uke 38-39 heller :hilarious:
 
Da skrives det 1. Mai damer! Min kom alt for 12 dager siden, men heier på dere andre når dere nå trer inn i vår fødemåned! Heia heia! Og masse lykke til!
 
Venter i spenning. Like spent hver kveld jeg legger meg. Nyter rolige dager, men gleder meg til å treffe lillegutt og få på meg vanlige klær xsmile6termin 8.mai
 
Her ventes det, gikk ut i permisjon i dag, så er enda tre uker til termin. Skal prøve å ta livet litt med ro fremover, men er spent på hvordan jeg skal klare det med oppussing på gang og det at jeg er vant til høyt tempo hele tiden. :)
 
Her ventes det også :) Hun er hjertelig velkommen allerede :p Har blitt flyttet en del frem og tilbake. Så bikker mellom midten av mai og 3 juni ett sted. Håper jeg ikke går over tiden bare :wtf: Har liksom innstilt meg litt på mai baby siden de flyttet oss
 
Termin denne søndagen, og jeg har fortsatt ingen tegn på at ting skal skje snart. Blir spennende å se om vi får hilse på lille i magen i løpet av uka :hilarious:
 
Back
Topp