Lignet i grunnen en del på minjeg har også blindtarm arr, merke over og under navel pluss at den er strukket sånn
også selvfølgelig stripa over
![]()
Verdenskart på magen er greitt å ha ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lignet i grunnen en del på minjeg har også blindtarm arr, merke over og under navel pluss at den er strukket sånn
også selvfølgelig stripa over
![]()
Sånn er det her og!Takk <3 er ganske stolt :-D ser meg selv i speilet og skjønner ikke helt at jeg er gravid![]()
Akkurat det samme med meg ogsåHer er min siste kule, 35+6Har ingen planer om å få flere enn 2 barn, så prøver å nyte magen denne siste tiden
Vis vedlegget 151896
Kjempefin jo!
TakkKjempefin jo!har akkurat samme ammebh som deg, synes de virker gode tils nå
![]()
Ja det er absolutt ikke dumt daTakkja, jeg syns den virker helt grei! Den er litt stram sånn som alle andre bh-er også, så vurderer å kjøpe sånn forlenger bak
trenger det uansett til de andre bhene også
![]()
Oi spennende!! Du må ta masse bilder av magen din så du har å se tilbake til! Det prøver jeg denne gangen38+1 igår![]()
Har nå bare 2 dager igjen å gå gravid før KS,, kommer til å savne kula
![]()
Akkurat det samme med meg også![]()
Ja er lov å være det nåKjenner at akkurat nå så er det faktisk helt greit at jeg ikke skal gå gravid en gang til, for nå er jeg lei![]()
Ja har tatt bilder jevnligOi spennende!! Du må ta masse bilder av magen din så du har å se tilbake til! Det prøver jeg denne gangendu må ha masse lykke til
for en flott julegave <3
Ja er lov å være det nåkoser meg å nyter siste tiden som enbarnsmor enn så lenge, tenker at nå må jeg prøve å utnytte tiden med avslapping så godt jeg bare klarer
![]()
Sweet
Så fiiin!! Og lykke til i morgen38+1 igår![]()
Har nå bare 2 dager igjen å gå gravid før KS,, kommer til å savne kula
![]()