Snart historie

Lignet i grunnen en del på min :p jeg har også blindtarm arr, merke over og under navel pluss at den er strukket sånn :p også selvfølgelig stripa over :)


Verdenskart på magen er greitt å ha ja;)
 
Her er min siste kule, 35+6❤️ Har ingen planer om å få flere enn 2 barn, så prøver å nyte magen denne siste tiden❤️

ImageUploadedByBV Forum1450562610.866639.jpg
 
Kjempefin jo!:) har akkurat samme ammebh som deg, synes de virker gode tils nå ;)
Takk :) ja, jeg syns den virker helt grei! Den er litt stram sånn som alle andre bh-er også, så vurderer å kjøpe sånn forlenger bak :) trenger det uansett til de andre bhene også :p
 
d7e277097f071efb4f852f74ce7a698d
38+1 igår :) Har nå bare 2 dager igjen å gå gravid før KS,, kommer til å savne kula :)
 
d7e277097f071efb4f852f74ce7a698d
38+1 igår :) Har nå bare 2 dager igjen å gå gravid før KS,, kommer til å savne kula :)
Oi spennende!! Du må ta masse bilder av magen din så du har å se tilbake til! Det prøver jeg denne gangen :) du må ha masse lykke til:D for en flott julegave <3
 
Kjenner at akkurat nå så er det faktisk helt greit at jeg ikke skal gå gravid en gang til, for nå er jeg lei :p
Ja er lov å være det nå:) koser meg å nyter siste tiden som enbarnsmor enn så lenge, tenker at nå må jeg prøve å utnytte tiden med avslapping så godt jeg bare klarer :p
 
Ja er lov å være det nå:) koser meg å nyter siste tiden som enbarnsmor enn så lenge, tenker at nå må jeg prøve å utnytte tiden med avslapping så godt jeg bare klarer :p

Heheh, kjenner til den tanken der altså :p Men er de dagene som det er dårlig med søvn, masse kynnere og bekken som verker som besatt at jeg er veldig glad for at jeg snart er ferdig for godt :p
 
Back
Topp