Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er fantastisk å huse et lite menneske, det blir siste gang for meg også, det er litt vemodig. Men tenk så fantastisk det også blir å møte den lille :-DDisse flotte magehusene er snart historie...vemodig å tenke på, for meg blir det sikkert siste gangen også (har ei jente fra før) venter en gutt nå...er i uke 38 i morgen, termin 4 januarfår jeg se hva magehuset ditt gjør nå?
Her slapper vi av foran tvn
Vis vedlegget 151631
Sitter veldig skeivt ser jeg, menKula 36+1❤
(Hjelp, JEG tørr å legge ut bilde av magen min UTEN klær!!*Klappe seg selv på skuldra*)
Vis vedlegget 151690
Fin mageSitter veldig skeivt ser jeg, menKula 36+1❤
(Hjelp, JEG tørr å legge ut bilde av magen min UTEN klær!!*Klappe seg selv på skuldra*)
Vis vedlegget 151690
Ja det blir kjempe kooosJa det er fantastisk å huse et lite menneske, det blir siste gang for meg også, det er litt vemodig. Men tenk så fantastisk det også blir å møte den lille :-D
Klappe deg på skuldra !!!
Kjempefin mage![]()
![]()
Tusen takk, jenter!Fin mage![]()
Sitter veldig skeivt ser jeg, menKula 36+1❤
Vis vedlegget 151690
Flotte mager har dere alle sammen !Fin mage! :-D Jeg syns fortsatt min er liten... men det har sine praktiske fordeler ogsåher er magehuset mitt slengt på sofaen hos mamma! Her blir vi liggende noen dager
![]()
![]()
Tusen takk, og i lige måde!Fin mage! :-D Jeg syns fortsatt min er liten... men det har sine praktiske fordeler ogsåher er magehuset mitt slengt på sofaen hos mamma! Her blir vi liggende noen dager
![]()
![]()
Lignet i grunnen en del på minVis vedlegget 15163238+2, magehuset hviler på Sofan![]()
Tusen takk, og i lige måde!Flott magehus! ❤❤