Snart historie

Linnis

Glad i forumet
Disse flotte magehusene er snart historie...vemodig å tenke på, for meg blir det sikkert siste gangen også (har ei jente fra før) venter en gutt nå...er i uke 38 i morgen, termin 4 januar :) får jeg se hva magehuset ditt gjør nå? ;) Her slapper vi av foran tvn :)image.jpeg

Disse flotte magehusene er snart historie...vemodig å tenke på, for meg blir det sikkert siste gangen også (har ei jente fra før) venter en gutt nå...er i uke 38 i morgen, termin 4 januar :) får jeg se hva magehuset ditt gjør nå? ;) Her slapper vi av foran tvn :)Vis vedlegget 151631
Ja det er fantastisk å huse et lite menneske, det blir siste gang for meg også, det er litt vemodig. Men tenk så fantastisk det også blir å møte den lille :-D

Sitter veldig skeivt ser jeg, men:-P Kula 36+1❤
(Hjelp, JEG tørr å legge ut bilde av magen min UTEN klær!!:eek: *Klappe seg selv på skuldra*)

Vis vedlegget 151690

Fin mage! :-D Jeg syns fortsatt min er liten... men det har sine praktiske fordeler også :-P her er magehuset mitt slengt på sofaen hos mamma! Her blir vi liggende noen dager :-P
f74e39304ef602906295294e9a3b92f8

Fin mage! :-D Jeg syns fortsatt min er liten... men det har sine praktiske fordeler også :p her er magehuset mitt slengt på sofaen hos mamma! Her blir vi liggende noen dager :p
f74e39304ef602906295294e9a3b92f8
Flotte mager har dere alle sammen !:) morsomt å få se assa hihi

så flotte mager:) Er bare å strutte siste tiden nå. Aldri får man så mange gode blikk som når man går rundt med stor mage:) herlig!!

Back
Topp