Snart februar :) Når tipper du at din baby kommer?

Termin 20. Har en følelse på 10/2 men det er sikkert fordi jeg fikk 10 dager før med begge de to andre:p Skulle ikke forundre meg om jeg går over denne gangen da:p Men har såpass sterke kynnere og vonde masrier som øker og ryggvondt til tider så får se, hatt det lenge nå da men blitt mer i det siste.

Mange opptimister her ser jeg ;) lov å håpe, selv belager jeg meg på å gå over så jeg ikke blir skuffet ;) da får jeg heller en overraskelse :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

17 dager til termin, ingen tegn til fødsel, men tipper hun kommer 1-2 dager før, eller så går jeg til 10 dager over for å bli satt i gang. Har en rar følelse på det :p
Skal aldri skimse av magefølelsen ;)

Mange opptimister her ser jeg ;) lov å håpe, selv belager jeg meg på å gå over så jeg ikke blir skuffet ;) da får jeg heller en overraskelse :)

Hehe, det la jeg også merke til. Jeg har også en følelse på at han kommer før, men prøver å forberede meg på at jeg like gjerne kan gå over så jeg ikke blir skuffa :p

Hehe, det la jeg også merke til. Jeg har også en følelse på at han kommer før, men prøver å forberede meg på at jeg like gjerne kan gå over så jeg ikke blir skuffa :p
Trur det er like lurt jeg ;) gikk 2 dager over med de to andre så forbereder meg på det nå og, men håper han kommer litt før :) langt er du på vei ?

Trur det er like lurt jeg ;) gikk 2 dager over med de to andre så forbereder meg på det nå og, men håper han kommer litt før :) langt er du på vei ?

36+6. Er ikke klar enda! Er førstegangsfødene, men tenker veldig på at mamma har født 4 uker for tidlig med både meg og søstera mi og to uker før med broren min! Vet at det ikke trenger å bety noe, men vet jo aldri :p

36+6. Er ikke klar enda! Er førstegangsfødene, men tenker veldig på at mamma har født 4 uker for tidlig med både meg og søstera mi og to uker før med broren min! Vet at det ikke trenger å bety noe, men vet jo aldri :p
Jeg har hørt at det kan være litt arvelig faktisk :p

Jeg har hørt at det kan være litt arvelig faktisk :p
Jeg spurte jordmor, hun sa at man ofte så at det var likt hvis mor og datter var veldig like i kroppen. Men mamma og meg er ikke veldig like, jeg er mer lik på pappa :)

Jeg spurte jordmor, hun sa at man ofte så at det var likt hvis mor og datter var veldig like i kroppen. Men mamma og meg er ikke veldig like, jeg er mer lik på pappa :)
Åh da så :) mamma og jeg er heller like, og hun fødte før termin. Har liksom gått og håpet jeg nå da :(

Jeg har termin 22.02 og tror selv at det blir overtid. Tenker mer tredje mars, enn tredje februar som ei venninne av meg tror :p så får vi se da :)

Hehe.. grunnen til at jeg tror / trodde han kom før var fordi første kom en måned før, Men blir ikke skuffet om han lar seg vente litt på ! Blir sikkert utålmodig ettervært og skal bli godt og få ham ut men tenker også at hver dag jeg er gravid nå er en dag ekstra dag aleine med sønnen min ! For når bebisen kommer må han plutselig dele på mammaen sin og om det er 2 dagee eller 4 uker til .. er det uansett ikke lenge i det lange løpet og må kose meg med 3 åringen så godt jeg kan først for det vil jo aldrig bli bare meg og han mer ;)

Back
Topp