Jeg har termin 1 februar. Men tipper Lilleprinsen kommer 3-4 februar
Hva tipper dere om dere selv?
Hva tipper dere om dere selv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
liten valentin baby i sikte daTermin 18.feb. Tipper 14/2
Hvordan går det? Var det vannet? :Ojeg trodde jo 31 januar.. nå er jo det i morgen allerede da meen nå har jeg mye murringer og magevondt (ingne rier enda) og er ganse sikker på at vannet nettopp gikk så muigheten for at jeg har rett er jo der
Går bra Hun tok en bommuls q tips inni skjeden og blanda det med vann og satt oppi en test som ligna en graviditet test og sa den var negativ så det var ikke fostervann !Hvordan går det? Var det vannet? :O
Åh, nå var jeg sikker på at det kom en bebbis til på forumet krysser fingrene for at det skjer snart (om du er over 37 da )Går bra Hun tok en bommuls q tips inni skjeden og blanda det med vann og satt oppi en test som ligna en graviditet test og sa den var negativ så det var ikke fostervann !
37+2 nå masse mens murringer og ubehagelige kynnere som begynner og komme regelmessig. . så vi får vente og se ! Om ikke mange uker får alle oss møte bebisen våre så er ikke alt for lenge til uansettÅh, nå var jeg sikker på at det kom en bebbis til på forumet krysser fingrene for at det skjer snart (om du er over 37 da )