Snart februar :) Når tipper du at din baby kommer?

Mrs. Tiger

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jeg har termin 1 februar. Men tipper Lilleprinsen kommer 3-4 februar :D
Hva tipper dere om dere selv?

Termin 2. feb, og tipper han kommer noen dager over. Håper jeg har ham her en gang i løpet av neste uke :)

Termin 15 feb. Trur han komme i slutten på neste veka, mannen trur 10 feb ;)

Termin 13 feb, men tenker han kommer noen dager etter det. Han kunne gjerne ha kommet nå for min del :p

jeg trodde jo 31 januar.. nå er jo det i morgen allerede da :p meen nå har jeg mye murringer og magevondt (ingne rier enda) og er ganse sikker på at vannet nettopp gikk så muigheten for at jeg har rett er jo der ;)

Termin 2/2, tippet det ble januarbarn, kanskje rundt 22/1, men sitter her like gravid, ingen tegn til fødsel her! :-(

17 dager til termin, ingen tegn til fødsel, men tipper hun kommer 1-2 dager før, eller så går jeg til 10 dager over for å bli satt i gang. Har en rar følelse på det :p

Menstermin 24. Februar og oul termin 6. Mars masse mensmurringer så redd det ikke er så lenge til

Går bra :) Hun tok en bommuls q tips inni skjeden og blanda det med vann og satt oppi en test som ligna en graviditet test og sa den var negativ så det var ikke fostervann ! :)
Åh, nå var jeg sikker på at det kom en bebbis til på forumet :p krysser fingrene for at det skjer snart (om du er over 37 da:) )

Åh, nå var jeg sikker på at det kom en bebbis til på forumet :p krysser fingrene for at det skjer snart (om du er over 37 da:) )
37+2 nå masse mens murringer og ubehagelige kynnere som begynner og komme regelmessig. . så vi får vente og se ! Om ikke mange uker får alle oss møte bebisen våre så er ikke alt for lenge til uansett ;)

Last edited:
Back
Topp