Prøver på nummer to, første gang vi faktisk prøver siden første kom som en veldig positiv overraskende. Første er 18 mnd, passer fint med en til i februar 2015
Merker jeg blir litt besatt og har veldig lyst til å vite om vi har lyktes allerede i første pp. Mannen vil også gjerne ha en til men vil prate minst mulig om det inntil videre, vi vil bevare lidenskapen.
Så da må jeg prate med dere!
Hadde EL sist helg, og IKM er nå på torsdag. Har ganske lange sykluser (ca 32 dager) men kort lutealfase så usikker på hvor lett dette blir. Har tempet som prevensjon i mange år.
Kjøpt el og gravitester så jeg er klar som et egg (for et ordspill) til kommende uke eller ny pp.
Hvis den sitter håper jeg å klare å holde det for meg selv en liten stund så den vordende pappa kan få vite på bursdagen sin uka etter.
Noen som allerede vet at de får termin i februar? Som har testet positivt?
Hvor tidlig kan man få positivt svar tro? Er 8!dpo nå.
Kjenner etter symptomer hele tida hehe. Litt stikninger men ellers fint lite.
Merker jeg blir litt besatt og har veldig lyst til å vite om vi har lyktes allerede i første pp. Mannen vil også gjerne ha en til men vil prate minst mulig om det inntil videre, vi vil bevare lidenskapen.
Så da må jeg prate med dere!
Hadde EL sist helg, og IKM er nå på torsdag. Har ganske lange sykluser (ca 32 dager) men kort lutealfase så usikker på hvor lett dette blir. Har tempet som prevensjon i mange år.
Kjøpt el og gravitester så jeg er klar som et egg (for et ordspill) til kommende uke eller ny pp.
Hvis den sitter håper jeg å klare å holde det for meg selv en liten stund så den vordende pappa kan få vite på bursdagen sin uka etter.
Noen som allerede vet at de får termin i februar? Som har testet positivt?
Hvor tidlig kan man få positivt svar tro? Er 8!dpo nå.
Kjenner etter symptomer hele tida hehe. Litt stikninger men ellers fint lite.