Snart får jeg vite!

krumelur

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Prøver på nummer to, første gang vi faktisk prøver siden første kom som en veldig positiv overraskende. Første er 18 mnd, passer fint med en til i februar 2015 :)

Merker jeg blir litt besatt og har veldig lyst til å vite om vi har lyktes allerede i første pp. Mannen vil også gjerne ha en til men vil prate minst mulig om det inntil videre, vi vil bevare lidenskapen.

Så da må jeg prate med dere!

Hadde EL sist helg, og IKM er nå på torsdag. Har ganske lange sykluser (ca 32 dager) men kort lutealfase så usikker på hvor lett dette blir. Har tempet som prevensjon i mange år.

Kjøpt el og gravitester så jeg er klar som et egg (for et ordspill) til kommende uke eller ny pp.

Hvis den sitter håper jeg å klare å holde det for meg selv en liten stund så den vordende pappa kan få vite på bursdagen sin uka etter.

Noen som allerede vet at de får termin i februar? Som har testet positivt?
Hvor tidlig kan man få positivt svar tro? Er 8!dpo nå.
Kjenner etter symptomer hele tida hehe. Litt stikninger men ellers fint lite.
 
Jeg ville ventet å sett om mensen kom og visst ikke den dukket opp ville jeg tatt test:) visst du begynner å teste tidlig kan det lett bli dyrt;) jeg begynnte å teste tidlig sist gang, å 5 testen var positiv å den var 15 dpo! Hehe! Lykke til :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har kjøpt billige tester så vet ikke om jeg klarer holde meg så mye lenger ...
 
Jeg hadde begynt nå hadde jeg vært deg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så spennende!!! <3
 
Hei. Jeg er i akkurat samme situasjon. Vi prøver på nr 2, har en gutt på 13mnd. Jeg bruker PFC (babycomp) og hadde el sist helg. I følge PFC har jeg, hvis det klaffer, termin 31.01.15. Tok en test i går, klarte ikke vente lenger, men den var negativ(var nok litt tidlig ute) Tenkte å prøve igjen i morgen. Jeg klarer ikke å tenke på noe annet om dagen, er så rart å ikke vite.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har kjøpt billige tester så vet ikke om jeg klarer holde meg så mye lenger ...
Jeg hadde min første skygge 7dpo! Men den har kommet og gått litt etterpå, så føler meg på ingen måte sikker på at det er noe der. Men det er i det minste veldig spennende!
Jeg er nå 10dpo, hadde skygge 7,9 og 10 dpo! Den sterkeste var på 9dpo. Spennende dager.

Måtte få ei venninne over for å hjelpe å tyde tester i dag!
 
Hei. Jeg er i akkurat samme situasjon. Vi prøver på nr 2, har en gutt på 13mnd. Jeg bruker PFC (babycomp) og hadde el sist helg. I følge PFC har jeg, hvis det klaffer, termin 31.01.15. Tok en test i går, klarte ikke vente lenger, men den var negativ(var nok litt tidlig ute) Tenkte å prøve igjen i morgen. Jeg klarer ikke å tenke på noe annet om dagen, er så rart å ikke vite.


Sent from my iPhone using BV Forum
Så gøy! Jeg bruker ladecomp, men den er virkelig så gammel og sliten at jeg vurderer å kjøpe noe nytt. Et enkelt digitalt termometer kanskje, bruker fertilityfriend uansett.
 
Jeg hadde min første skygge 7dpo! Men den har kommet og gått litt etterpå, så føler meg på ingen måte sikker på at det er noe der. Men det er i det minste veldig spennende!
Jeg er nå 10dpo, hadde skygge 7,9 og 10 dpo! Den sterkeste var på 9dpo. Spennende dager.

Måtte få ei venninne over for å hjelpe å tyde tester i dag!

Spennende! Håper på skygge i morgen.
 
Testet jeg. Blendahvit. Men det er fortsatt noen dager igjen til IKM på torsdag. Tempen hadde steget ytterligere 0,2 så håper det er et godt tegn.
 
Mine også er blendahvite, må nok vente noen dager til.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Testet jeg. Blendahvit. Men det er fortsatt noen dager igjen til IKM på torsdag. Tempen hadde steget ytterligere 0,2 så håper det er et godt tegn.
Jeg krysser fingrene! Kan du ikke oppdatere oss i morra? hehe, er jo så spennende med alle som tester om dagen :)
 
Blendahvit i dag også. I tillegg fikk ff for seg at jeg hadde el tirsdag i stedet for lørdag. Det betyr i såfall liten sans for graviditet. Alt for kort lutealfase og dårlig timing på aksjene. Synes jeg kjenner mensen er på vei også. Dritt!
 
Fortsatt ikke sett noe til TR, men det er jo en dag igjen til forventet ankomst. Testet i dag også. Ikke så mye som antydning til strek. Tviler på at det blir noe denne pp.
 
åååå det e så kjedelig med hvite tester! Kunne ikke alle tester bare bli strekete??! =) Håper du får positiv snart!
 
Fortsatt ikke sett noe til TR, men det er jo en dag igjen til forventet ankomst. Testet i dag også. Ikke så mye som antydning til strek. Tviler på at det blir noe denne pp.

Det er akkurat det samme hos meg også! Jeg studerer de så godt at jeg nesten får vondt i øyet, men ingen strek. Kan jo bli gal av dette


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp