Snart får jeg se min lille skatt :-)

Det kan umulig være lett. Tenker masse på deg! Håper det går greit etter forholdene og at dere vil prøve igjen når dere er klare. Blir så trist og lei meg når jeg tenker på hele opplevelsen din i dag :(

Dagen idag har vært helt forferdelig :-( Tror jeg er helt tom for tårer.. heldigvis har jeg kjempegod støtte i samboeren min.. Han vet hvordan han skal takle meg, få mat i meg og ikke minst få frem smilet. Jeg klarer nå å se at det er nok en mening med dette.. og at vi ikke skal gi opp.. Vi fortsetter prøvingen når kroppen min er klar for det.. Vi vet jo at vi kan bli gravid og få barn.. det er sønnen vår ett perfekt eksempel på.. :-) og vi ble jo gravid denne gangen.. så vi skal ikke gi opp..

Jeg hadde en utskrapning i september og selve inngrepet var raskere over. Da ble det bestemt pga STORE smerter og endel som ikke kom ut på egenhånd. Tror kanskje ikke man får det uten å ha prøvd tabletter eller hatt en begynnende sa først, men jeg vet ikke. Jeg synes egentlig tablettene var bedre fordi det var mye mindre smertefullt for min del. Uansett er det en grusom opplevelse. De tankene som hjalp meg mest var at fosteret allerede var dødt, det som skulle ut var bare ting som måtte ut! Hva tenker du om å måtte vente til fredag?

Gynekologen sa at jeg var litt i gråsonen for hva som skulle skje.. men jeg vet ikke.. er vel Haukeland som bestemmer. Jeg skal iallfall forhøre meg om det imorgen. Fredag var en felles bestemmelse pga logisitikk som må gå opp i opp, med tanke på sønnen vår. Prøver egentlig ikke å tenke på det..

Gynekologen sa at jeg var litt i gråsonen for hva som skulle skje.. men jeg vet ikke.. er vel Haukeland som bestemmer. Jeg skal iallfall forhøre meg om det imorgen. Fredag var en felles bestemmelse pga logisitikk som må gå opp i opp, med tanke på sønnen vår. Prøver egentlig ikke å tenke på det..
Tenker masse på deg og lykke til fremover både med det ene og det andre ❤ Det er bare å fortsette å prøve, så blir der også deres tur til å bli tobarns foreldre ❤❤

Tenker masse på deg og lykke til fremover både med det ene og det andre ❤ Det er bare å fortsette å prøve, så blir der også deres tur til å bli tobarns foreldre ❤❤

Tusen takk for det! Det kan ikke være noe annet enn positive ting som er i vente :-) Masse lykke til videre med deg og spiren.. Håper alt går bra! ♥

Fryktelig trist å høre. Godt du har gode støttespillere rundt deg, ta godt vare på hverandre <3

Så utrolig trist at du skulle trenge og oppleve dette:( Skal tenke på deg i dagene som kommer...

:( Så utrolig trist å lese. Men ser du har god støtte hjemme,og det er utrolig viktig i en slik situasjon :) Og neste gang får vi krysse fingrene for at fosteret vil leve og se dagens lys. Sender deg en klem og ønsker dere masse lykke til videre <3

Utrolig trist å lese;( håper du blir godt tatt vare på!;)

Ja, dette var virkelig trist å lese!!! Sender mange, mange klemmer Og ønsker dere alt godt videre :-)

Så forferdelig trist:( sender deg en stor klem ♡♡

Jeg vet veldig godt hvordan du har det. Jeg gikk til legen i april for første svangerskapskontroll. Var da 11+3 uker på vei. Der fant de kun en tom plommesekk og noen rester etter foster. Var helt forferdelig og jeg bare gråt og gråt. Da jeg kom hjem begynte jeg å blø og dagen etter økte blødningen og det ville bare ikke slutte å blø. Tilslutt holdt jeg på å besvimte og mannen ringte 113. De hentet meg med ambulanse og jeg ble lagt inn. Jeg fortsatte å blø kraftig, og i løpet av natten besvimte jeg og fikk flere blodtrykksfall. Halv 6 om morgen neste dag fikk jeg utskrapning og blodoverføring. Hadde da mistet ca 2.5 liter blod. Etter utskrapningen som gikk veldig fint og blodoverføringen kom jeg meg veldig fort og fikk reise hjem igjen på kvelden. Selv om dette var dramatisk og veldig tøft i seg selv, gikk det bare 6 uker så ble jeg gravid igjen og er nå 9,5 uke på vei og denne gangen ser det ut som det skal gå bra:) Så som en liten trøst er det nok ikke lenge før du blir gravid igjen :)

Jeg vet veldig godt hvordan du har det. Jeg gikk til legen i april for første svangerskapskontroll. Var da 11+3 uker på vei. Der fant de kun en tom plommesekk og noen rester etter foster. Var helt forferdelig og jeg bare gråt og gråt. Da jeg kom hjem begynte jeg å blø og dagen etter økte blødningen og det ville bare ikke slutte å blø. Tilslutt holdt jeg på å besvimte og mannen ringte 113. De hentet meg med ambulanse og jeg ble lagt inn. Jeg fortsatte å blø kraftig, og i løpet av natten besvimte jeg og fikk flere blodtrykksfall. Halv 6 om morgen neste dag fikk jeg utskrapning og blodoverføring. Hadde da mistet ca 2.5 liter blod. Etter utskrapningen som gikk veldig fint og blodoverføringen kom jeg meg veldig fort og fikk reise hjem igjen på kvelden. Selv om dette var dramatisk og veldig tøft i seg selv, gikk det bare 6 uker så ble jeg gravid igjen og er nå 9,5 uke på vei og denne gangen ser det ut som det skal gå bra:) Så som en liten trøst er det nok ikke lenge før du blir gravid igjen :)

Takk for at du delte din historie med meg, og jeg må bare si at det var veldig trist at du måtte oppleve det.. :-( Godt at det gikk bra til slutt.. Jeg krysser fingrene for at det går bra denne gangen :-) Jeg håper det ordner seg fort for meg også ;-)

♥ Jeg må bare få si tusen takk for alle gode ord og klemmer! Dere er så gode, alle sammen! ♥

Nå har jeg nettopp snakket med gynekologen min som hadde konferert med Haukeland.. De har gitt klarsignal for at jeg skal få narkose og utskraping. Kjenner jeg er lettet, oppi alt..

♥ Jeg må bare få si tusen takk for alle gode ord og klemmer! Dere er så gode, alle sammen! ♥

Nå har jeg nettopp snakket med gynekologen min som hadde konferert med Haukeland.. De har gitt klarsignal for at jeg skal få narkose og utskraping. Kjenner jeg er lettet, oppi alt..

Så bra! Man har bare lyst å bli ferdig med det fort. Masse lykke til med videre prøving!

Sent from my iPhone using BV Forum

Utrulig lei meg på deres vegne! Ta vare på hverandre. Mistet i april når jeg var 7+4 så vet hvordan det føles. Vi er nå 9+4 og føles annerledes denne gang.
Stor klem å lykke til

Back
Topp