Snart får jeg se min lille skatt :-)

AlliMac86

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Da er det bare 2,5 time igjen til gynekolog-timen.. og til jeg får ultralyd-undersøkelse og får se lille spiren min! Kjenner jeg grugleder meg.. :-) Jeg håper alt er bra.. det føles slik ut, men er alltid den tanken som ligger i bakhodet, om at ting kan være galt også.. Så det skal godt å bare få se hvordan ståa er :-)

Vi skal i samme ærend idag vi da!! Jeg gruer meg også... Men gleder meg innerst inne;)

Hvor langt tror du at du er på vei? Jeg tror jeg er 8+3, men er veeeekdig usikker, pga lange og uregelmessige sykluser...

Lykke til ihvertfall!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Masse lukke til;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Da er jeg ferdig og det gikk ikke bra :-( dødt foster og jeg må opp på sykehuset.. er helt tom nå..

Nei! :O Så utrolig trist...! :( :( Ble skikkelig lei meg nå på dine vegne... Hva skjedde?

Vet veldig godt hvordan du har det... Jeg sender en varm trøstende klem til deg! Håper du har noen som støtte deg igjennom dette... <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Åååå ikke du også :-( Stor klem herfra

Vet ikke.. Hun så at hjertet ikke banket og målte det til ca 9 uker.. Hun skal ringe opp på kvinneklinikken og snakke med de om at jeg skal få komme opp dit for å hjelp til å få ut fosteret..
Tusen takk for klem. Jeg trenger det! Jeg har samboeren min, men han er på jobb.. vil ikke uroe han på jobb.. så jeg tror jeg venter med å si noe til han kommer hjem.. også har jeg jo nydelige sønnen min, han er på besøk hos mormoren sin og jeg er veldig glad for det idag! Uff.. tårene triller som bare det nå.. herregud for en beskjed å få.. og ikke minst se.. jeg er helt knust! ;-(

Huff.. Føler med deg, og vet så inderlig godt hvordan du har det. Kan være lurt å ringe mannen din å få han til å bli med på sykehuset. Godt med litt støtte og ikke minstgodt for han å få lov til å være med deg nå.

Lykke til frem over.

Jeg trenger mest sannsynlig å ikke reise på sykehuset idag.. Vi avtalte på fredag, grunnet en del logistikk de neste dagene.. men venter på telefon fra gynekologen nå.. så får vi se hva Haukeland sier..

Nei, så vannvittig trist å lese!! Det skulle jo gå så bra!!! Urettferdig!

Back
Topp