Vet. Og oppfordrer til å stå på slik at de slår oss.Litt skuffa over Janet som sier til Apriljentene at de skal snoke på oss! Trodde hun var vår venninne![]()
Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet. Og oppfordrer til å stå på slik at de slår oss.Litt skuffa over Janet som sier til Apriljentene at de skal snoke på oss! Trodde hun var vår venninne![]()
Hehe
Vet. Og oppfordrer til å stå på slik at de slår oss.![]()
Ja! Vr inne og snoket, og hun har skrevet et eget innlegg til dem!Det er jo direkte ufin, ho burde jo heie på oss![]()
Ja, du tenkte kanskje på den egne posten der du også?Vet. Og oppfordrer til å stå på slik at de slår oss.![]()
Ja! Vr inne og snoket, og hun har skrevet et eget innlegg til dem!
At de er så flinke å skravle, kanskje det går bra osvNei! VI vinner
![]()
Nei tenkte på denne på sida deres.Ja, du tenkte kanskje på den egne posten der du også?![]()
Vi vil haegne innlegg!! Trodde vi var spesielle. Føler meg bedratt.Ja! Vr inne og snoket, og hun har skrevet et eget innlegg til dem!
At de er så flinke å skravle, kanskje det går bra osvNei! VI vinner
![]()
Det verste er at jeg mener det litt ogsåVi vil haegne innlegg!! Trodde vi var spesielle. Føler meg bedratt.![]()
Skuffelsen er stor, I Know!Hva!?! Det hadde jeg aldri trodd om Janet![]()
Det verste er at jeg mener det litt ogsåHahahaha
hahaLitt skuffa over Janet som sier til Apriljentene at de skal snoke på oss! Trodde hun var vår venninne![]()
Hehe
hahatiden flyr.. regner med de som har holdt det gående hele tiden starter å bli lei nå![]()