Jo. Du ligger ikke så langt bak faktisk.Haha, ikke om man ser på antall innlegg i tillegg til plassering vel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo. Du ligger ikke så langt bak faktisk.Haha, ikke om man ser på antall innlegg i tillegg til plassering vel?
Ha ha bra vi har fått andre gira også. Måtte uansett ha en pause selv begynte å gå skikkelig. Lei. Må jo lade opp til skikkelig skravlings etter at batna har lagt srg.Hahaha! Digger attituden![]()
Åh?Jo. Du ligger ikke så langt bak faktisk.
Denne lista er ikkje verstSorsiere- 4
mrria- 6
krica- 11
lillerypa-16
bodilmor-23
Mrria holder på å ta igjen Sorciere_ :O
Holder det gående etter krigen du tenker på.Denne lista er ikkje verstdersom eg holder det gående, du holder det gående og mr også, så har vi tre på topp 5
det er mitt nye mål no
![]()
Ha ha ha. Tjo hei. hadde ikke orket det nei.neeei, det orker nok ingen av oss (med mindre alle andre også dabber av)tenker på innen kl. 23,59 ;P
De damene som er mellom meg og topp fem er skikkelig skravlete. Vet ikke om jeg tar igjen dem også. Men det er jo et mål.Denne lista er ikkje verstdersom eg holder det gående, du holder det gående og mr også, så har vi tre på topp 5
det er mitt nye mål no
![]()
JeppDe damene som er mellom meg og topp fem er skikkelig skravlete. Vet ikke om jeg tar igjen dem også. Men det er jo et mål.![]()
Jeppmå stadig lage oss nye mål, sia seieren er så godt som i boks med mindre vår skjønne konkurransesjef har lurt oss heile veien
![]()
Her er det litt lenger til. Satser på eg har barnefri frå kl. 20.30, men skal prøve å vere så mykje som mulig innom her innen den tidJa, 16. Så jeg må bare henge i! Heldigvis bare en time til snuppa skal i senghaha
HahaKanskje jeg blir så alene fremover at jeg har sjans på topp ti i løpet av mnd![]()