Snart bare 12 timer igjen!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Hahaha! Digger attituden :)
Ha ha bra vi har fått andre gira også. Måtte uansett ha en pause selv begynte å gå skikkelig. Lei. Må jo lade opp til skikkelig skravlings etter at batna har lagt srg. :p

Du er bare et par hundre bak faktisk. ;)

får ta en real innsats i innspurten i kveld.

Aner ikke men tror vi komner til å holde koken. Vi ledet jo med 300 innlegg per deltaker i går. Vet jo ikke hvor mye de andre gr. Skravler.

Sorsiere- 4
mrria- 6
krica- 11
lillerypa-16
bodilmor-23

Mrria holder på å ta igjen Sorciere_ :O
Denne lista er ikkje verst :) dersom eg holder det gående, du holder det gående og mr også, så har vi tre på topp 5 :) det er mitt nye mål no :)

Denne lista er ikkje verst :) dersom eg holder det gående, du holder det gående og mr også, så har vi tre på topp 5 :) det er mitt nye mål no :)
Holder det gående etter krigen du tenker på. :p

neeei, det orker nok ingen av oss (med mindre alle andre også dabber av) :P tenker på innen kl. 23,59 ;P

De damene som er mellom meg og topp fem er skikkelig skravlete. Vet ikke om jeg tar igjen dem også. Men det er jo et mål. :)

De damene som er mellom meg og topp fem er skikkelig skravlete. Vet ikke om jeg tar igjen dem også. Men det er jo et mål. :)
Jepp :) må stadig lage oss nye mål, sia seieren er så godt som i boks med mindre vår skjønne konkurransesjef har lurt oss heile veien ;)

Jepp :) må stadig lage oss nye mål, sia seieren er så godt som i boks med mindre vår skjønne konkurransesjef har lurt oss heile veien ;)

Jeg er jo sååå langt nede, så målet mitt får være topp 10 :D

Ja, 16. Så jeg må bare henge i! Heldigvis bare en time til snuppa skal i seng :P haha

Kanskje jeg blir så alene fremover at jeg har sjans på topp ti i løpet av mnd :p

Litt skuffa over Janet som sier til Apriljentene at de skal snoke på oss! Trodde hun var vår venninne :( ;) Hehe

Back
Topp