Snart bare 12 timer igjen!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Ville bare ønske dere lykke til i innspurten damer!

Dere har alle gjort en fantastisk jobb, gleder meg stort til å gå igjennom tallene i morgen! :-)

Tvi tvi!

PS. Husk at uavhengig av hvordan dere ligger ann vil det være lurt å skravle nok til at en kommer seg inn på Topp 100 listen, da vil dere være med i trekningen om de andre premiene. Topp 100 listen finner dere her! (Den oppdateres 1 gang hver natt.) Den er for øyeblikket dobbel dessverre.

Weee. Da er det bare å henge i! Kribler i magen. Gleder meg til kl 2359 i kveld. Når blir endelige resultatene for gruppekrigen lagt ut?

Weee. Da er det bare å henge i! Kribler i magen. Gleder meg til kl 2359 i kveld. Når blir endelige resultatene for gruppekrigen lagt ut?
Det blir i morgen. Må komme tilbake med nærmere tidspunkt i morgen :-)

Ok. Krysser fingrene for at det blir tidlig. :P

Faen da må vi nesten inne her og sjekke i morgen også. Ha ha ha. Skulle jo ha helt fri. :P

Ville bare ønske dere lykke til i innspurten damer!

Dere har alle gjort en fantastisk jobb, gleder meg stort til å gå igjennom tallene i morgen! :-)

Tvi tvi!

PS. Husk at uavhengig av hvordan dere ligger ann vil det være lurt å skravle nok til at en kommer seg inn på Topp 100 listen, da vil dere være med i trekningen om de andre premiene. Topp 100 listen finner dere her! (Den oppdateres 1 gang hver natt.) Den er for øyeblikket dobbel dessverre.
Takk for det! Vi synes du gjør en super jobb også ;)
Kjempefin på håret i dag! Hva er hemmeligheten? :D

Takk for det! Vi synes du gjør en super jobb også ;)
Kjempefin på håret i dag! Hva er hemmeligheten? :D
Signerer denne. Skjønner ikke hva du gjør for å holde deg så godt. ;)

Ser frk S. har duttet ned en plass, men fy faen så du har klatret mrria! Du er jo på topp 5. :O. Jeg har rykket ned en plass. :(

Hvor er jeg???

Sorsiere- 4
mrria- 6
krica- 11
lillerypa-16
bodilmor-23

Mrria holder på å ta igjen Sorciere_ :O

Samme plass som igår da

Da tar jeg en pause. For nå kom mine fine gutter hjem. :D

Krica nå må du prioritere riktig :-pvi var jo enige om at barna skulle gå for lut og vann ;-p

Sorsiere- 4
mrria- 6
krica- 11
lillerypa-16
bodilmor-23

Mrria holder på å ta igjen Sorciere_ :O
Haha, ikke om man ser på antall innlegg i tillegg til plassering vel?

Back
Topp