Snart baby!

Jeg skal tilbake til jordmor for kontroll på mandag (35+5). Med mindre hun da er helt sikker på at ungen ligger i hodeleie, så blir jeg henvist til sykehuset for ultralyd - fikk inntrykk av at det ville gå relativt raskt. Regner med at samtalen enten kommer samtidig med dette, eller om det settes opp ny time kort tid etter det.

Ser også du spør om erfaring med ballong over. Jeg fikk igangsetting med ballong pga overtid sist gang. Merket ikke at de satt den inn (var mest ubehagelig å ligge bakover i gyn-stolen og å ha dette forbaska spekulumet på vidt gap). Litt sånn nedpress-trykk da de fylte den med vann. Hadde hyppige sånn passe vonde maserier, men ellers gikk det helt fint. Bare litt uvant i starten å ha en gummislange hengende ut mellom beina :p
Takk for svar, blir spennende å se hvordan dette blir! Jeg fikk faktisk ikke henvisning sist jeg var hos jordmor (var da hun var usikker på om hodet var nede). Det var i uke 35! Rart hvor forskjellig det kan være.
 
Er 37+0 på lørdag, og gleder meg veldig til at fødselen starter og vi endelig får treffe lille jenta vår :Heartpink Har hatt mye kynnere gjennom hele svangerskapet, men nå er de sterkere og med murringer i tillegg, så håper det er et tegn på at kroppen begynner å gjøre seg klar! Forbereder meg på å måtte gå over tiden da siden jeg er førstegangsfødende :p
 
Jeg er 37+0 til onsdag og etter det er jeg temmelig klar for at han godt kan få komme da. Mannen og jeg har gjort et lite veddemål på når vi tror han kommer, og begge har valgt dato før termin
 
Takk for svar, blir spennende å se hvordan dette blir! Jeg fikk faktisk ikke henvisning sist jeg var hos jordmor (var da hun var usikker på om hodet var nede). Det var i uke 35! Rart hvor forskjellig det kan være.
Sikkert fordi det var litt tidlig enda. Jeg var 34+6 da jeg var der. Babyene «får lov» til å snurre fram til 36+0, men etter det bør de ligge riktig. Egentlig skulle jeg hatt kontroll når jeg har bikket 36+0, men hun var ikke på kontoret onsdag-fredag den uka, så måtte ta det mandagen før.
 
Jeg tror mitt barn kommer 16.06. Da er jeg 39+3 og skal ha planlagt keisersnitt :joyful:

Har ikke troa på å få et eneste modningstegn før den tid.

Det er litt kjipt faktisk å gå gjennom livet ut å få oppleve at vannet går, slimproppen går.... eller uten å ha hatt en eneste rie.

Ikke engang en kynner jeg har jeg fått opplevd!
 
34+5, er gørr lei gravidtene, men ønsker å komme så nærme termin som mulig pga hun er litt mindre en gjennomsnittet :dummy1: håper jeg slipper å gå over termin i det minste :p
 
Back
Topp