Snart baby...

Takk for alle lykkeønskninger :) nå er jeg "igangsatt" med gel, får ikke piller pga tidligere keisersnitt :) spennende å se hva som skjer nå. Legen og JM er veldig flinke, og beroligende :) min frykt er at de skal stresse igangsettingen slik at kroppen min nekter å være med i prosessen og at jeg spenner meg istede for å følge med på dette, men de sa de skulle prøve å gjøre dette sammen kroppen min og ikke mot kroppen. Sist fikk jeg maserier som varte nesten konstant fra første pille en tirsdags ettermiddag fram til de orntlige riene tok over og bombarderte med med ca 8 rier på 10 min, og det funka ikke så godt på kroppen min :)

Null modning (eller 1 cm åpning, men ingen imponerende modning) så nå skal jeg la gel virke i en time, også får jeg perm igjen hvis jeg vil og riene ikke starter, fram til neste gel, om ca 6 timer :) så heldigvis slipper jeg ligge i senga nå, jeg skal på shopping!! mannen spanderer :D

Åååå, så spennende! Fantastisk historie med shopping på mannens bekostning underveis i fødsel... :p Masse lykke til, og takk for oppdateringer! Snart har du babyen i armene!

Så spennende:) lykke til!!

Lykke til <3 Kanskje vi ses på St Olav da :) Jeg er 38+0 i mårra og veldig klar selv om det ikke er no antydning enda... :)

Lykke til <3 Kanskje vi ses på St Olav da :) Jeg er 38+0 i mårra og veldig klar selv om det ikke er no antydning enda... :)

Kanskje vi sees ja :) ble flyttet til obsen nå, litt overluksus med en hel fødestue uten antydning til fødsel, men håper på å havne på føde øst når føden er i gang :) er du på vest eller øst Mariatrond? :)

Lykke til :-)

Kanskje vi sees ja :) ble flyttet til obsen nå, litt overluksus med en hel fødestue uten antydning til fødsel, men håper på å havne på føde øst når føden er i gang :) er du på vest eller øst Mariatrond? :)

Er ikke innlagt altså :) Hører i utgangspunktet til vest, men fikk høre når jeg var på sjekk på føden for noen uker siden at øst/vest ikke brukes utfra bosted lengre...

Spennende for deg nå da :)

Puh! I morrest, i superfart, kom skatten vår. Riene startet i gårkveld rundt 23, og en og en halv time etter at jeg gikk i aktiv fødsel var han ute. Litt dramatikk med så rask åpning og en baby som hade navlestreng rundt halsen og jeg som var småhysterisk pga rask framgang og intense rier, men når babyen var ute og de hadde fått pusten i han fikk jeg endelig godgutten min på magen :) nå nyter vi stille stund på barselhotellet, og jobber med restituering av en sliten mammakropp :)

Back
Topp