Snart august!

tuddelidu

Betatt av forumet
VIP
Da er vi snart inne i måneden vår, spennende tid i møte for alle og enhver ;-) for min egen del krysser jeg fingrene for at jeg kan bli med på eldstemann sin første skoledag, termin en dag før.... naturen bestemmer, så jeg får nok bare følge kroppen når den sparker igang showet :-)

Grugleder meg :( :)
Er mye jeg ikke har lyst til å gå glipp av i august.
1. En stor fotballturnering jentene er med på.
2. Bryllupet til svigersøstra mi.
3. Mellomstes første skoledag.
Har termin den 1. aug og blir nok satt igang før alt dette, men det er ikke sikkert hvor mye jeg orker/kan etterpå...

Blir spennende :) jeg har ikke før på slutten av august og tenker at han egentlig kan komme ganske rundt termin, et par dager før hadde passet bra :)

Ja, helt utrolig, nå er det snart vår tur:D jeg har termin 14.aug, men har en liten magefølelse på at hun kommer litt før! Storebror kom en liten uke før termin, og selv om det ikke er bevist, så er det jo relativt ofte at nr 2 kommer litt før også...

Så optimalt så kommer lillesøster om en ukes tid:P tenk så greit om man kunne bestilt en fast dato:) hehe...

Men bør gjerne innstille meg på at det kan bli overtid også, ellers blir nok den siste tiden veeeeldig lang:P

Jeg har i slutten av august, men hun kan gjerne komme før for min del :D etter mandag er hun hjertelig velkommen, for da er jeg 37+0 :)

Jeg er en av de med termin tidlig! Menstermin 4. August, men OUL 30. Juli :) blir baby før helgen i følge jordmor så her går det fort i svingene. Termin i dag og første barnet :) kom selv på termin så morsomt om han gjør det samme :P

Ja no e tia straks her :D har termin 2.august å bynne å bli rimeli klar no! Etter to daga me å være urven i magen og plutselig oppkast så va d heeelt ok å våkne opp til dettan på appen i dag :D ImageUploadedByBV Forum1438244748.343532.jpg

Har termin 19. september men det er satt opp planlagt keisersnitt 20. august, så om 3 uker fra i dag har jeg bebisen min på brystet ❤️

Ja, helt utrolig, nå er det snart vår tur:D jeg har termin 14.aug, men har en liten magefølelse på at hun kommer litt før! Storebror kom en liten uke før termin, og selv om det ikke er bevist, så er det jo relativt ofte at nr 2 kommer litt før også...

Så optimalt så kommer lillesøster om en ukes tid:p tenk så greit om man kunne bestilt en fast dato:) hehe...

Men bør gjerne innstille meg på at det kan bli overtid også, ellers blir nok den siste tiden veeeeldig lang:p
Vet hvordan det føles :p
Nr1 kom 3 dager før ul termin
Nr2 kom 8dager før ul termin

Så er egentlig innstilt på at nr3 kommer seinest 14. August (termin er 19. August) blir veldig kjedelig om denne plutselig ikke kommer før :p men når begge de to andre kom litt før så er det vanskelig å se for seg noe annet nå :p

Termin 6.august og med storebror som har bursdag omtrent på samme tid hadde det vært veldig praktisk om det skjedde noe innen helgen er omme :) Føler meg også plutselig veldig klar og merker kroppen har vært igjennom store endringer de seneste dagene, så nå kan hun gjerne melde sin ankomst snart! :)

Vet hvordan det føles :p
Nr1 kom 3 dager før ul termin
Nr2 kom 8dager før ul termin

Så er egentlig innstilt på at nr3 kommer seinest 14. August (termin er 19. August) blir veldig kjedelig om denne plutselig ikke kommer før :p men når begge de to andre kom litt før så er det vanskelig å se for seg noe annet nå :p
Ja, man forventer liksom at det skal skje noe litt før, hvertfall innen termin, så jeg merker at jeg burde prøve å tenke mer på at det kan gå over termin.... Blæ... Skjønner det særlig hos deg som har to som har kommet før termin:P

Jeg er 37 uker i dag, termin 23.8, men har hele tiden hatt på følelsen at han kommer før. Jeg klarer liksom ikke å se for meg at han skal vente til helt i slutten av august. Egentlig dumt å tenke det, for da blir det bare til at jeg går å venter! Vi har vært aktive med sengekosen den siste uka, og i dag har det vært litt ekstra vondter der nede, så kan jo håpe at det hjelper på modningen ;)

Jeg håper han holder seg inne litt til. Er midt i flytting og kunne tenke meg å være i hus og få senket skuldrene før han melder sin ankomst :) har ikke termin før 22. Og er førstegangs, så regner ikke med å få noe før heller. Men rundt termin hadde vært fint! Krysser fingre og tær for at han er ute før 01.09!

Jeg er 37 uker i dag, termin 23.8, men har hele tiden hatt på følelsen at han kommer før. Jeg klarer liksom ikke å se for meg at han skal vente til helt i slutten av august. Egentlig dumt å tenke det, for da blir det bare til at jeg går å venter! Vi har vært aktive med sengekosen den siste uka, og i dag har det vært litt ekstra vondter der nede, så kan jo håpe at det hjelper på modningen ;)

Vi har termin samme dag :)
Men jeg har heller følelsen på at han ikke kommer til termin og lar oss vente! :p
Men det spørs om det får bli litt sengekos her også :p

Jeg skal visst få han ut 6.august, med ks :) skjer det før så blir det naturlig fødsel, men innen neste torsdag er han hvertfall ute.
Hurra for augustbarn! (Jeg har bursdag like etter ;) )

Jeg håper på at jeg får kommet over til dere her på august, har termin 2.september :p er nr 2, så sjangsen er nok der, men med min flaks så kommer han noen dager over :p

Bare 1 dag igjen av Juli nå:eek: Å der fylles stadig av nyfødte i fødselstrådn vår!:) Deilig å vite at det er vår tur, ikke lenge igjen nå:))

Jeg har ikke termin før 23. Så håper veldig det blir august og ikke september baby :)

Back
Topp