Snart 24 timer til termin!!

Tiks

Forelsket i forumet
Nå ligger jeg bare. Håper at det går å knipe igjen til over nyttår. Var på føden med rier lørdag morgen. 1cm åpning og mykt. Etter det roet riene seg. Slimproppen gikk i går, og jeg har brun utflod i dag. Spennende!!!

Spennende!!! Finnes mange kjerringråd for å starte fødsel, men ikke så mange motsatt :-D
Krysser fingre for 2015!

Spennende!!! Finnes mange kjerringråd for å starte fødsel, men ikke så mange motsatt :-D
Krysser fingre for 2015!
Prøver ihvertfall å slappe av mest mulig ;-) murrer til tider og magen strammer seg.

Krysser fingrene for deg:-) ligger her selv med termin på torsdag og følte jeg kjente noe som to tak nederst i magen på høyre side. Usikker på om det bare var krampe eller starten på noe som kan utvikle seg til rier. Men hos meg har ikke slimproppen gått. Satser på at det ikke skjer noe før evt i morgen slik at han blir født etter midnatt i morgen:-) spennende tider for oss begge:-)

Kjenner alt mulig rart vi nå vet du ;-) Jeg føler at det er litt smårier på gang her. Blir litt stressa av det. I tillegg har jeg fått lyserosa utflod...

Kjenner alt mulig rart vi nå vet du ;-) Jeg føler at det er litt smårier på gang her. Blir litt stressa av det. I tillegg har jeg fått lyserosa utflod...
Kjenner etter alt som kan virke som tegn på at ting skjer:-) hørres ut som du kan være i starten på noe:-) så spennende:-)

Lykke til, og det er faktisk gøy å få nyttårsbarn også :) men tviler på at det blir tilfelle for meg...

Så spennende!! Lykke til :-)

Bare maserier her nå. Skikkelig slitsomt! Mannen sover og koser seg, og jeg blir plaget i 30 min med ca 10 min i mellom..

Hvordan går det? Har det skjedd noe mer ? :)
Jeg er innlagt på føden nå. Har lang latensfase, så dette drøyer. 1cm fortsatt. Fikk morfin å sove på. Deilig! Nå skal jeg spise litt. Riene har roet seg. Litt når jeg beveger meg bare. Skal være her en stund til. Forhåpentligvis til han er ute :-)

Spennende, glede oss til å høre hvordan det går :) Lykke til :)

Alt ligger klart til fødsel nå. 2cm åpning og det er flatet ut. Ble sendt hjem igjen. Nå må vi bare vente på de skikkelige riene. Deilig å feire nyttår hjemme :-)

Da blir det kanskje å bikke nyttårsaftenen? Hvis ikke fødselen plutselig skytes i rakettfart! Ønsker deg lykke til :)

Back
Topp