FrøkenSmiley
Andre møte med forumet
Gutter som stadig sender bilder av utstyret sitt... Da blokkes de med en gang for å si det sånn, usj 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får nesten daglige snapper av mine gærne venninner som sitter på do på jobben etc..Hihi...Aldri tenkt over at det er så rart, når det er fra nære folk jeg kjenner godtVel det særeste må være bilde ei kollega av meg fikk.
var ei som satt på toalettet og tok bilde så man så undertøy og deler av do skåla!
Vel hun her var ikke så nær venninne til kollegaen min og tror hun heller ville hatt bilde av do veggenFår nesten daglige snapper av mine gærne venninner som sitter på do på jobben etc..Hihi...Aldri tenkt over at det er så rart, når det er fra nære folk jeg kjenner godt![]()
Hehe, jeg synes det bare er gøy med folk som tullerVel hun her var ikke så nær venninne til kollegaen min og tror hun heller ville hatt bilde av do veggen![]()
Æsj så ekkeltFikk en snapp med bilde av oppkast når ei kollega hadde omgangssyke. Takk liksom![]()
I know. Unødvendig!Æsj så ekkelt![]()