Snapchat!

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Vel det særeste må være bilde ei kollega av meg fikk.
var ei som satt på toalettet og tok bilde så man så undertøy og deler av do skåla!
Får nesten daglige snapper av mine gærne venninner som sitter på do på jobben etc..Hihi...Aldri tenkt over at det er så rart, når det er fra nære folk jeg kjenner godt:)

Får nesten daglige snapper av mine gærne venninner som sitter på do på jobben etc..Hihi...Aldri tenkt over at det er så rart, når det er fra nære folk jeg kjenner godt:)
Vel hun her var ikke så nær venninne til kollegaen min og tror hun heller ville hatt bilde av do veggen :p

Har ikke fått noen sære bilder, som jeg kan komme på iallfall.

Har nok ikke fått så mye sært nei..

Har nettopp fått meg snapchat så her har det ikke dukket opp noen sære bilder :p

Har ikke fått så mange sære, akkurat, men er ikke superfan av å få matbilder, med mindre en er på en 5stjernes restaurant og får servert et kunststykke til mat. Skjønner ikke helt greia med å måtte dele med alle (snap, face osv...) en helt vanlig, brun middag... Ikke ser det spesielt fristende ut, og jeg driter helt ærlig i hva andre spiser.

Utstyret til en kompis....bare for dumt og kleint

Bilde av at en fyr satt på do. o.O skjønner ikke helt poenget.

Svigerfar sender mye sært. F.ejs kjæresten sin ved kjøkkenbordet, naken, men puppene hang nedenfor bordkanten.

Kollegaen min på do. Hu snapper mg altid fra doen hahaha

Må ha mange rare på snap, for jeg synes det dukker opp både det ene og det andre hver helg. Tenker ikke på det som sært da, er nære venner og er en viss humor over alt sammen :p

Fikk derimot bilde av doskåla til veninna mi som hadde omgangssyken her for litt siden. Satte frokosten i vrangstrupa da ja! :confused:

Fikk en video fra en fyr som var på fest der ei kjærring satt med dasspapiret i hånda og ræva i vasken!! Hu pissa nedi der samtidig som puppene hang ut og flere gutter sto å tafsa mens hu flira og Tulla!!!!!! Herregud XD

Back
Topp