Snap

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Har dere noen gang sendt bilder dere ikke mente å sende? Jeg la ut et nesten-nakebile på My story en gang ved et uhell, og ante ikke hvordan jeg skulle fjerne det. Jeg lærte min lekse da; ikke sjekk snap i senga når d har pølsefingre ^^

Har dere noen gang sendt bilder dere ikke mente å sende? Jeg la ut et nesten-nakebile på My story en gang ved et uhell, og ante ikke hvordan jeg skulle fjerne det. Jeg lærte min lekse da; ikke sjekk snap i senga når d har pølsefingre ^^
Haha! Gått bra hittil :)

Hahaha, måtte le nå :p

Har sendt feil, men ikke noe som var farlig å sende feil. :p Sender uansett ikke noe skummelt på snapchat. :p

Ikke brukt snap til å sende upassende bilder. Så det har gått fint. Men har nok sendt noen snap til folk som ikke skulle ha. Men det er jo fort gjort!

Jeg tok engang for noen år siden av to forskjellige kjoler jeg vurderte å ha på meg på byen en kveld. Skrev "classy or slutty?"
Så skulle jeg sende til en venninne som kunne hjelpe meg med valget. De var fine begge to altså, bare at den ene var litt utringet og den andre gikk helt opp til halsen.
La den ut på storyen istedet, visste ikke hvordan jeg skulle fjerne den, og alle guttene på snappen min svarte of course slutty :p
Var litt flau da...

Jeg tok engang for noen år siden av to forskjellige kjoler jeg vurderte å ha på meg på byen en kveld. Skrev "classy or slutty?"
Så skulle jeg sende til en venninne som kunne hjelpe meg med valget. De var fine begge to altså, bare at den ene var litt utringet og den andre gikk helt opp til halsen.
La den ut på storyen istedet, visste ikke hvordan jeg skulle fjerne den, og alle guttene på snappen min svarte of course slutty :p
Var litt flau da...

Hehe ^^
Hvilken kjole endte du opp med?

Har a sendt feil noen ganger, men ikke noe farlig :) Med en kan jo tenke litt på at bildene som blir sendt via snapchat kan jo faktisk snapchat lagre og bruke "globalt" som de sier o_O

Har a sendt feil noen ganger, men ikke noe farlig :) Med en kan jo tenke litt på at bildene som blir sendt via snapchat kan jo faktisk snapchat lagre og bruke "globalt" som de sier o_O

Men det sies vel at det bare er fra My story.

Hehe ^^
Hvilken kjole endte du opp med?
Den classy ;)
Turte ikke annet i tilfelle jeg traff noen av de fra snappen min ute :p
Jeg gjorde det, og han kommenterte at han syns den andre kjolen var finere :p

Off ja! Var med en veninne som tok silikon i puppene. Hadde lovet og sende bilde til ei anna veninne av hvordan resultatet ble!
Jeg hadde ikke snapchat på den tiden, så visste ikke hva folk het ser. Så jeg sendte det til etternavnet til den veninna som skulle ha bildet! Det viste seg å være søskenbarnet til denne veninna som egentlig skulle ha bildet!!! Så han fikk seg en hyggelig overaskelse.. Heldigvis screenshotta han ikke, og uansett var det bare puppa som syntes. Og vi har bare ledd av det siden!

Jada. Ei venninne av meg fikk absolutt et bilde hun ikke skulle ha. Mannen var på sin 7 ende uke på jobb og jeg skulle være "snill" fikk tidenes overraskelse hun da. Så min snille karriere startet og stoppet med det bildet :p

Jada. Ei venninne av meg fikk absolutt et bilde hun ikke skulle ha. Mannen var på sin 7 ende uke på jobb og jeg skulle være "snill" fikk tidenes overraskelse hun da. Så min snille karriere startet og stoppet med det bildet :p
Å gud jeg ler ;p ;p

Hahaha fort gjort :p

Back
Topp