Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Gått bra hittilHar dere noen gang sendt bilder dere ikke mente å sende? Jeg la ut et nesten-nakebile på My story en gang ved et uhell, og ante ikke hvordan jeg skulle fjerne det. Jeg lærte min lekse da; ikke sjekk snap i senga når d har pølsefingre ^^
Jeg tok engang for noen år siden av to forskjellige kjoler jeg vurderte å ha på meg på byen en kveld. Skrev "classy or slutty?"
Så skulle jeg sende til en venninne som kunne hjelpe meg med valget. De var fine begge to altså, bare at den ene var litt utringet og den andre gikk helt opp til halsen.
La den ut på storyen istedet, visste ikke hvordan jeg skulle fjerne den, og alle guttene på snappen min svarte of course slutty
Var litt flau da...
Har a sendt feil noen ganger, men ikke noe farligMed en kan jo tenke litt på at bildene som blir sendt via snapchat kan jo faktisk snapchat lagre og bruke "globalt" som de sier
![]()
Bare de fra mystory jaMen det sies vel at det bare er fra My story.
Den classyHehe ^^
Hvilken kjole endte du opp med?
Å gud jeg ler ;p ;pJada. Ei venninne av meg fikk absolutt et bilde hun ikke skulle ha. Mannen var på sin 7 ende uke på jobb og jeg skulle være "snill" fikk tidenes overraskelse hun da. Så min snille karriere startet og stoppet med det bildet![]()
Haha lurer jeg også påHehe ^^
Hvilken kjole endte du opp med?
Hahaha fort gjortJada. Ei venninne av meg fikk absolutt et bilde hun ikke skulle ha. Mannen var på sin 7 ende uke på jobb og jeg skulle være "snill" fikk tidenes overraskelse hun da. Så min snille karriere startet og stoppet med det bildet![]()