Snaks i fødebag

Lille meg 90

Glad i forumet
Hva pakker dere av snaks i Fødebagen til far?. Sist så pakket vi ikke noe snaks til far. Så han gikk sulten alt for lenge. Denne gangen så skal vi pakke ned litt snaks til han.
 
Han smurte seg bare noen brødskiver og tok med som matpakke mens jeg hev kontaktlinser og briller og siste-liten-ting i fødebagen.
 
Her får han mat/kjeks/frukt/drikke han måtte trenge eller ha lyst på på sykehuset, så pakker ikke med noe til noen av oss i grunn.....
 
Hva pakker dere av snaks i Fødebagen til far?. Sist så pakket vi ikke noe snaks til far. Så han gikk sulten alt for lenge. Denne gangen så skal vi pakke ned litt snaks til han.
Spørs hva han liker da? :joyful: Sjokolade? Muslibar? Kjeks? Nøtter? Mat av et slag(feks fylte horn)? :smug:

Min liker alt, men tror ikke vi skal ha med noe annet enn drikke og kanskje sjokolade? Husker ikke/registrerte ikke om han spiste noe under de andre fødslene :rolleyes: Jeg får høre med han om han vil ha med seg noe når den tiden nærmer seg.
 
Hadde ikke noe snacks med til far sist. Han kunne kjøpe seg mat i kantina. Hvis han vil ha med noe denne gangen får han pakke det han har lyst på selv. Det klarer han helt fint og er ikke noe jeg kommer til å legge meg oppi. Jeg pakker til meg og han til seg selv :)
 
Har ikke pakket noe til far. Alle tre gangene har far fått det han trenger på føde avd.
 
Han fikk ansvar for å pakke sin egen bag og hadde med noe snacks der.
 
Takk til alle for svar :). Er ikke kantine på det lille sykehuset vi skal føde på. Så skal han ha mat så må han kjøre et stykke for å komme til en bensinstasjon. Derfor er det greit å ha noe i baggen til han :)
 
Vi hadde med brus, sjokolade og hjemmelagde fylte horn. Altså enkelt og godt.
På sykehuset her får ikke far noe, og det er ikke alltid så lett å få gått i kantina mtp tid på døgn feks.
 
Takk til alle for svar :). Er ikke kantine på det lille sykehuset vi skal føde på. Så skal han ha mat så må han kjøre et stykke for å komme til en bensinstasjon. Derfor er det greit å ha noe i baggen til han :)

Be han om å ordne det selv da :) han vet sikkert hva han liker best selv også :)
 
Takk til alle for svar :). Er ikke kantine på det lille sykehuset vi skal føde på. Så skal han ha mat så må han kjøre et stykke for å komme til en bensinstasjon. Derfor er det greit å ha noe i baggen til han :)
Er nok lettest å spørre han hva han vil ha, enn oss. :D
Jeg har tenkt på litt sånne ting i kopp til meg:
0b464f4e-3db3-4203-8739-30b69dda546f.jpeg
 
Her er planen å ta med frosne horn fra frysen. De tiner på noen timer og smaker da relativt ferskt. I tillegg har jeg tenkt å lage muslibarer. Sist hadde jeg planlagt ks, men på barsel når barselhungeren kom var de geniale.
 
Vi pakket med et utvalg kjeks, sjokolade, nøtter og drikke. Han fikk spist en del av det, -tok en halv evighet å få den ungen ut :hilarious:
 
Vi pakket med et utvalg kjeks, sjokolade, nøtter og drikke. Han fikk spist en del av det, -tok en halv evighet å få den ungen ut :hilarious:

Samme her! Med tre døgn på obspost/fødestue, gikk det mye snacks hos mannen, som kan spare seg for kantinemat.
 
Jeg hadde med drikke og noe kjeks. Det ble nattefødsel så det holdt med drikken. Vi fikk begge mat da fødselen var over.
 
Jeg vil sterkt sterkt sterkt anbefale fruktsalat til fødsel! Alt av enegibarer og slikt har man ofte ikke lyst på når det røyner ordentlig på. Med fruktsalat kan du ta et par biter mellom hver ri, er friskt, godt og væskeholdig!
 
Back
Topp