Snakker de små?

Bare babbel her,men myyyye babbel! :p Er ikke stilt ett sekund menst han er våken :)
 
Altfor opptatt med å være fysisk aktiv han her, så det går ikke så fort frem språklig :p

Sir hei og har sagt mamma (men bare når han sutrer og pappan ikke gjør som han vil og har bare skjedd 4 gang, så teller det egentlig ikke).

Han har brukt emmæ og emmpæ en god stund, vi trur det har vært hannes mamma og pappa, men det kan jo hende vi tar feil :)

ngæ og gæ går mye igjen, men aner ikke ka han prøver å si :p
 
synes det er så rart å høre om så små babyer som sier ord :) Ingen av mine har sagt et ord før de var nærmere året, til gjengjeld var/ er de veldig grovmotorisk sterke.

Her har han endel lyder, det nærmeste som kommer et ord er vel mømø (kan ligne litt på mamma), men det brukes absolutt ikke bevist :)

Er ikke rart når det kommer ord fra sine egne;-) er jo de fineste lyder man hører:)
Er det vanlig at de er enten motorisk eller snakker da? Synes ikke hun er sent ute motorisk selv om hun prater.
 
Ja, er derfor. Han klarer ikke å si mjau, så blir halve ordet og masse rop og veiving med armene når han ser dem ;)
Å så koselig :)
Tanteungen min elsket katter og hun kalte de for ma ( også en variasjon av mjau:)
Går de greit overens?
 
Altfor opptatt med å være fysisk aktiv han her, så det går ikke så fort frem språklig :p

Sir hei og har sagt mamma (men bare når han sutrer og pappan ikke gjør som han vil og har bare skjedd 4 gang, så teller det egentlig ikke).

Han har brukt emmæ og emmpæ en god stund, vi trur det har vært hannes mamma og pappa, men det kan jo hende vi tar feil :)

ngæ og gæ går mye igjen, men aner ikke ka han prøver å si :p

Hehe.. Prate kan han gjøre siden tenker han ;-)
Sikkert det han mener med emmæ og emmpæ;-) vesla sa bare P de første gangene hun mente pupp, de må jo øve for å få til lydene.
 

ei ei (hei hei) samtidig som han vinker
pa pa (pappa)
maaa (mamma) når han er trøtt og vil kose

Han babler HEEEELE tiden, og elsker å skravle med alle han møter på :) Har vært veldig kontaktsøkende siden han var 2-3 uker, da begynte han å smile og begynte å le når han var 5 uker, så han har vært ganske tidlig ute med sånne ting :)
 
Er ikke rart når det kommer ord fra sine egne;-) er jo de fineste lyder man hører:)
Er det vanlig at de er enten motorisk eller snakker da? Synes ikke hun er sent ute motorisk selv om hun prater.

nei, er bare uvant for meg :) gleder meg veldig til det kommer ord her også!

er ihvertfall ikke uvanlig at de utvikler seg raskere på noen områder enn andre: grovmotorisk, finmotorisk, språklig...
 
Å så koselig :)
Tanteungen min elsket katter og hun kalte de for ma ( også en variasjon av mjau:)
Går de greit overens?
Lillepusen elsker han, men gamle mor er veldig redd han. Hun kan finne på å snike seg inn på rommet hans for å sove i senga med han, så vi passer litt på ;)
 
Teller nok absolutt at hun vil ha mamma når hun er trett;-)
Jeg heter som oftest bare pupp på dagtid om hun er hos andre:p
Skulle ønske hun kunne sagt det når hun er blid også, for da er da pappa ba ba hele tiden :p
 
Mamma, pappa og bø er vel det jeg har fått med meg. Men er nok ikke veldig bevisst tror jeg;)
 

ei ei (hei hei) samtidig som han vinker
pa pa (pappa)
maaa (mamma) når han er trøtt og vil kose

Han babler HEEEELE tiden, og elsker å skravle med alle han møter på :) Har vært veldig kontaktsøkende siden han var 2-3 uker, da begynte han å smile og begynte å le når han var 5 uker, så han har vært ganske tidlig ute med sånne ting :)
Så morsomt:) hvilken dato er han født på? Så utrolig sosial, morsomt!
 
Lillepusen elsker han, men gamle mor er veldig redd han. Hun kan finne på å snike seg inn på rommet hans for å sove i senga med han, så vi passer litt på ;)
Ok, det kan jo være litt skummelt:-/
Men sikkert koselig når han blir større:)
 
Skulle ønske hun kunne sagt det når hun er blid også, for da er da pappa ba ba hele tiden :p
Sier du ofte mamma til henne når du løfter henne opp, får henne hos andre? Du kan prøve det, så vil hun lære seg at du er mamma.
 
Back
Topp