Snakker de små?

Nei her er det ingen ord :) Her lager vi kun bil lyder mens vi prøver å spise opp storebror sine biler :p
 
Sier du ofte mamma til henne når du løfter henne opp, får henne hos andre? Du kan prøve det, så vil hun lære seg at du er mamma.
Å ja da, mamma blir mye brukt. Og sier ofte mmmmamma men til ingen nytte ser det ut som.
Og her om dagen begynte hun å eksperimentere med d lyd så litt redd for daddy for mamma :p
 
Hun sier mamma, pappa og nei.
Nei bruker hun på riktig plass også, for om jeg fjerner en busemann eller vasker ansiktet hennes blir hun hybelsk og skriker nei nei nei :p
 
Mye skravling, men lite ord ;)

Mest "wawawa", "nanana", "auauau", "jajajaja" etc. Men vi prater stort sett bare vanlig til han da og har ikke fokus på å gjenta ord igjen og igjen. Selv om mamma, pappa, pupp og graut f.eks. blir sagt oftere enn andre ting ;) Han forstår like mye selv om han ikke sier ordene selv - det kommer tidsnok :)
 
Så flink Lilja er :)

Ikke så mange orda her, men hun "Prater" i ett hele tiden :)
ma-ma og pa-pa er det om ligner mest på ord;)

er så gøy nå som de prater, og man hører de svarer deg. Gleder meg til det kommer ordentlige ord.
 
Å ja da, mamma blir mye brukt. Og sier ofte mmmmamma men til ingen nytte ser det ut som.
Og her om dagen begynte hun å eksperimentere med d lyd så litt redd for daddy for mamma :p
Kanskje fordi du er så nært henne hele tiden? Mens pappa er på jobb innimellom?
 
Så flink Lilja er :)

Ikke så mange orda her, men hun "Prater" i ett hele tiden :)
ma-ma og pa-pa er det om ligner mest på ord;)

er så gøy nå som de prater, og man hører de svarer deg. Gleder meg til det kommer ordentlige ord.
Ja, hun har blitt helt super å øve på ord i det siste. Veldig morsomt.

Koselig når de slarver, selv om det ikke kommer ord, det er sikkert noe de prøver å fortelle oss:)
Mamma og pappa er jo stas ;-)
 
Back
Topp