Snakk om maktarroganse! *Link*

Jeg blir oppgitt.

ORIGINAL: Fru Riskorn

ORIGINAL: UnniMoor

Det er helt teit å sammenligne..[;)]

Det er en helt relevant sammenlikning synes jeg. Poenget med borettslagsregler er jo nettopp at folk ikke kan gjøre som de vil fordi de ikke eier bygget. Dessuten er det absolutt hele borettslaget som har fått bestemme i denne saken, og de vil ikke ha det der. Synes faktisk de som må bo og leve med det er de som betyr mest i slike saker.

Sorry, jeg klarer bare ikke skjønne at det går ann å bry seg så lite om en stakkars gammel dame..

En stakkars gammel dame som ikke bryr seg det minste om de rundt seg og hva de ønsker...

Hun var nå engang ikke mer stakkarslig enn at hun fikk tak i media da de trengtes [:D] Fikk litt sånn lumpent inntrykk av henne når jeg leste de forskjellige artiklene. "Ja, de malerne de gjør bare jobben sin, men jeg, jeg gjør ikke forskjell på folk, så jeg steker vafler og koker kaffe til dem nå". Og så i neste artikkel "tenk, jeg gav dem kaffe og vafler og likevel gjør de dette mot meg!". Hmh [X(]

ORIGINAL: lnie

girr girr

Du er søt når du er sint[:)]

superpia

girr girr

girrrr.

sitter bare her og tenker mitt da vettu..

Det er faktisk litt krenkende å synes synd på henne bare fordi hun er gammel, har dere tenkt på det? Det å ha levd i mange år er ikke ensbetydende med å være søt og hjelpeløs og stakkarslig.. [:)]

ORIGINAL: superpia

Det er faktisk litt krenkende å synes synd på henne bare fordi hun er gammel, har dere tenkt på det? Det å ha levd i mange år er ikke ensbetydende med å være søt og hjelpeløs og stakkarslig.. [:)]

Er det vel. Skrøpelige er de også.

girr girr

girrrr.

Vet det! Skulle gjerne hatt den egenskapen tenk. Jeg tenker aldri mitt uten å si det...

Er det vel. Skrøpelige er de også.

Hihi [8D]

girr girr

girrrr.

Vet det! Skulle gjerne hatt den egenskapen tenk. Jeg tenker aldri mitt uten å si det...

Jeg er bare lat, jeg orker ikke alltid å si det jeg tenker.

Men for å si hva jeg tenker: Jada, stakars dame. Hun var jo litt søt, jeg fikk lyst på vafler.
Det er borettslag. Man kan ikke gjøre som man vil, dessverre. Man må søke, få godkjenning. Fasaden er det andre mennesker som bestemmer, og når de stemmer over det og stemmene gikk mot å fjerne maleriet; som hun kan henge opp i vinduet sitt eller på veggen, så var jo det fryktelig synd. Auch.

Herregud[:-]

omg[:-]

Nå skal Unni legge seg[:)] Orker ikke sitte oppe å være trist mere[:)]

Ikke vær trist da Unni [:)] Nattanatta [:)]

Herregud[:-]

omg[:-]

Nå skal Unni legge seg[:)] Orker ikke sitte oppe å være trist mere[:)]

Ikke vær trist, du kan få en cyberklem av meg!

girr girr

girrrr.

Jeg tenker ofte mitt, men når jeg kjeder meg får jeg sånn trang til å si det [&:]

ORIGINAL: Alexandra82

Å være blasert og kynisk er to egenskaper jeg setter svært lavt. Håper jeg med stolthet kan si som gammel at slik ble jeg aldri.

Mer er det ikke å si om det.

Sier meg enig i den jeg.

ORIGINAL: Alexandra82

Les ditt første innlegg i denne tråden. Innlegg nummer 2.
"Stakkars, gamle dame".

Yeh, det er jo synd på henne, i den grad det er synd på alle som ikke får vilja si.. Samtidig er det ikke det samme å si "stakkars gamel dame" som å si "hun burde få ha det der på tross av reglene fordi det er synd på henne fordi hun er gammel" [8D] Jeg synes synd på henne fordi det sikkert er dritt for henne, men det betyr verken at jeg synes hun burde få ha det der eller at jeg synes synd på gamle folk generelt bare fordi de er gamle.

Oj, denne tråden har levd sitt eget liv siden jeg var borte. Var virkelig ikke meningen å lage en sur-tråd, altså.

Jeg skjønner at damen burde ha søkt først, skjønner at det er krenkende at det blir syns synd på henne fordi hun er gammel, osv, osv. Grunnen til at jeg syns synd på henne er ikke fordi hun er gammel, men fordi hun ikke lenger kommer seg ut i den naturen hun er så glad i. Selvfølgelig burde kjerringa søkt om tillatelse før hun malte, men det gjorde hun ikke. Poenget er at når maleriet først var oppe syns jeg kanskje hun kunne fått ha det så lenge hun levde. Sannsynligvis hadde ikke borettslaget blitt plaget med det i flere tiår (med mindre dama er lagd av overjordisk materiale, da), så jeg syns at i enkelttilfeller må det kunne brukes litt skjønn. Jeg er faktisk ikke helt for at alle til en hver tid skal behandles helt likt. En tanke som de kanskje burde vurdert var å inngå en avtale om at bildet skulle fjernes når hun flyttet ut?

Sånn, nå har jeg sagt det siste jeg har tenkt å si i denne saken (hvis jeg klarer...[8D])

Back
Topp