Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fru Riskorn
ORIGINAL: UnniMoor
Det er helt teit å sammenligne..[;)]
Det er en helt relevant sammenlikning synes jeg. Poenget med borettslagsregler er jo nettopp at folk ikke kan gjøre som de vil fordi de ikke eier bygget. Dessuten er det absolutt hele borettslaget som har fått bestemme i denne saken, og de vil ikke ha det der. Synes faktisk de som må bo og leve med det er de som betyr mest i slike saker.
Sorry, jeg klarer bare ikke skjønne at det går ann å bry seg så lite om en stakkars gammel dame..
En stakkars gammel dame som ikke bryr seg det minste om de rundt seg og hva de ønsker...
ORIGINAL: lnie
girr girr

girr girr
Du er søt når du er sint[:)]
girrrr.
sitter bare her og tenker mitt da vettu..
ORIGINAL: superpia
Det er faktisk litt krenkende å synes synd på henne bare fordi hun er gammel, har dere tenkt på det? Det å ha levd i mange år er ikke ensbetydende med å være søt og hjelpeløs og stakkarslig.. [:)]
Er det vel. Skrøpelige er de også.
girr girr
girrrr.
Vet det! Skulle gjerne hatt den egenskapen tenk. Jeg tenker aldri mitt uten å si det...
Herregud[:-]
omg[:-]
Herregud[:-]
omg[:-]
Nå skal Unni legge seg[:)] Orker ikke sitte oppe å være trist mere[:)]
girr girr
girrrr.
Vet det! Skulle gjerne hatt den egenskapen tenk. Jeg tenker aldri mitt uten å si det...
ORIGINAL: Alexandra82
ORIGINAL: superpia
Det er faktisk litt krenkende å synes synd på henne bare fordi hun er gammel, har dere tenkt på det? Det å ha levd i mange år er ikke ensbetydende med å være søt og hjelpeløs og stakkarslig.. [:)]
Les ditt første innlegg i denne tråden. Innlegg nummer 2.
"Stakkars, gamle dame".