Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer den! Laksemiddagen jeg fikk servert var helt jævlig i retur... Hvordan kan de gjøre sånt mot fødende?Bare ett lite tips. Kjøp ting som smaker greit til å komme i retur og [emoji85] snakker av erfaring! Mange kaster opp under riene!

Jeg spiser nesten ingenting før jeg er ferdig med å fødegjorde det iallefall med de to eldste...vis jeg fikk i meg noe som helst så va det vann.
Samme her! Ingenting frister når jeg skal føde, men så har jeg raske fødsler og rekker ikke mat heller. Kanskje det hadde fristet med mat hvis det var en langvarig fødsel..[emoji848]
Signerer den! Laksemiddagen jeg fikk servert var helt jævlig i retur... Hvordan kan de gjøre sånt mot fødende?![]()
Off, eller to netter sånn som her, mannen knakk jo helt sammen så sliten han var da det endelig var over!Sist hadde jeg ned energibarer, noe frukt, vannflaske og en brus tror jeg. Klarte ikke spise stort under fødselen, men var veldig godt å ha noe på rommet etterpå. Og energibarene kom veldig godt med til pappaen som kanskje ikke hadde innsett at en fødsel gjerne tar en hel natt [emoji23]