Ja til skjult gruppe
jeg er lite kreativ på slikt, men god idè å spille på thanksgiving slik foreslått lenger oppe!
jeg er lite kreativ på slikt, men god idè å spille på thanksgiving slik foreslått lenger oppe!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg er lite kreativ på slikt, men god idè å spille på thanksgiving slik foreslått lenger oppe!Vil gjerne ha skjult, litt enklere å dele mere da. Allerede blitt kjent igjen her inne, ikke så gøy
Novemberlykke![]()

Ja okeiMange føler at de kan dele enda mer i skjult gruppemen det avhenger jo av at store deler av gruppa tenker det samme. Så visst det er lite engasjement for det i denne gruppa blir det jo ikkje.
![]()
SorryHerlig ! Helt enig med bedre stemning ! Ble litt redd for at folk ikkje var intrs nå![]()

Jeg kan godt ta ansvar for skjult gruppeEr noen gira på å ta ansvaret for gruppa ? Eg var ikkje helt klar denne gangen, prøvde litt sistEr egentlig ikkje så mye jobb, man skal bare gi beskjed videre når noen vil inn i gruppa også skal man 1 gang i slutten av mnd sjekke at alle har nok innlegg til å fortsette å kunne være i skjult. Noen som er gira ?
![]()

Jeg kan godt ta ansvar for skjult gruppeLegger ut en avstemning på de forskjellige forslagene på navn
![]()
Det var,men har vært ganske stille nå en stund.Er det noe aktivitet i den sjulte gruppen?
ok, takk for svar.Det var,men har vært ganske stille nå en stund.
Sjekket for deg nå - du har 30 innlegg i November gruppen.ok, takk for svar.noen som husker hvordan man sjekker om man har nok innlegg til å få innslipp der? ønsker meg "novemberlykke2024" på profilen min <3