Snaaart skjult gruppe :D

Ja til skjult gruppe:happy: jeg er lite kreativ på slikt, men god idè å spille på thanksgiving slik foreslått lenger oppe!
 
Åååå novemberlykke var fin :Heartred
 
Vil gjerne ha skjult, litt enklere å dele mere da. Allerede blitt kjent igjen her inne, ikke så gøy :knegg:
Novemberlykke :Heartred
 
Vil gjerne ha skjult, litt enklere å dele mere da. Allerede blitt kjent igjen her inne, ikke så gøy :knegg:
Novemberlykke :Heartred

Ser den, det er ikkje noe gøy :meh:
 
Hadde vært gøy med skjult gruppe om noen har overskudd til å ordne det ❤️

Slenger på mase teite forslag for å få i gang en idemyldring.

NovemberBarna
NovemberMagi
NovemberHjertene
Novemberikelse
NovemberLuringene
Høstbarna
Høstmagi
Gledesprederene
Høstmirakel
De små høstbarna
 
Mange føler at de kan dele enda mer i skjult gruppe :happy: men det avhenger jo av at store deler av gruppa tenker det samme. Så visst det er lite engasjement for det i denne gruppa blir det jo ikkje. :)
Ja okei :) jeg er ikke negativ altså, bare aldri vært med på det før :) jeg føler meg ganske anonym uansett her så gjerne derfor jeg ikke har tenkt på det :)
 
Er noen gira på å ta ansvaret for gruppa ? Eg var ikkje helt klar denne gangen, prøvde litt sist :hilarious: Er egentlig ikkje så mye jobb, man skal bare gi beskjed videre når noen vil inn i gruppa også skal man 1 gang i slutten av mnd sjekke at alle har nok innlegg til å fortsette å kunne være i skjult. Noen som er gira ? :D
Jeg kan godt ta ansvar for skjult gruppe :) Legger ut en avstemning på de forskjellige forslagene på navn :thumright:Heartpink
 
Back
Topp