Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har brukt det, og ja, det funka her de gangene vi har gjort det. Tok liksom en sprut i hvery bor.
Da skal jeg prøve i morgen [emoji106] Han er ikke tett, men surkler veldig - spesielt ved amming.
Jeg syns det funker bedre med saltvannenklere er det også
![]()
Jeg syns det funker bedre med saltvannenklere er det også
![]()
Ja, det prøvde vi også. Så mye enklere!! [emoji5]Lite tips jeg fikk; tøm en sånn saltvannspipet og fyll med mmEnkel å sprute med.
Har prøvd både mm og saltvann. Syntes saltvann fungerte best. Men nesesugeren er det som virkelig er gull verdt!
Skikkelig kjedelig når det surkler i disse små!
Men denne nesesugeren; har hørt noen historier om at man risikerer å suge snørret inn i egen munn. Stor sjanse for det? [emoji23]
[emoji23][emoji23]
Har ikke skjedd så langt, og tror nok det skal mye til før det skjer. Sitter jo et tykt filter i mellom der du suger og enden du dytter inn i nesa.!
Så kan både suge ut snørra og blåse den ut igjen på et papir uten å føle at munnen er i risiko! [emoji23]
Kjempeeffektiv for å få ut av snørr i hvertfall!
Den er genial!
Joa, funker jo det også.. Du får jo løst opp med mm/saltvann, og da blir jo baby mindre tett. Men med nesesugeren får du jo sugd mye av gruffet ut. Det blir jo mindre snørr for baby å svelge + mindre som tetter/blokkerer i nesa.Dumt spørsmål kanskje, men det er mm/saltvann OG nesesuger som er greia? Man kan ikke gi mm/saltvann and that's it?
Joa, funker jo det også.. Du får jo løst opp med mm/saltvann, og da blir jo baby mindre tett. Men med nesesugeren får du jo sugd mye av gruffet ut. Det blir jo mindre snørr for baby å svelge + mindre som tetter/blokkerer i nesa.
Hvis man ikke har nesesuger ville jeg nok dryppet saltvann/mm ca 15 minutter før mm/mme.
Merket at hyppig amming på natta også var fint når lille var forkjølet. Virker som om mat løsner opp og hjelper baby å svelge ned snørra! [emoji23][emoji85]