Snø?

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Jeg som hadde gledet meg til å våkne til vinter :( Det var jo meldt kaos og 30cm i Oslo, men her er det ikke så mye som et fnugg.. Snør det hos dere? Jeg er egentlig ganske anti vinter og kulde, men iår er snø, vinter, jul og nyttår hjertelig velkommen! :D

Her er det regnvær :p må ærlig si at jeg håper vinteren venter til etter permisjonen er begynt :p farlig å falle på isen som gravid

Kom faktisk bitte litt snø etter klagingen min hehe... Men ja, falle på isen kan bli skummelt.

Kom bittelitt snø på garasjetaket her når jeg våkna. Koselig når det blir hvitt da. <3 Men håper ikke det kommer alt for mye. Har ikke rygg/bekken til å måke :p
IMG_3987.jpg

Kom bittelitt snø i går som er borte i dag. Skal på hytta med venner i helgen, og jeg håper virkelig på sludd og regn heller enn snø der oppe. Skikkelig kipt å måtte bruke helga til snømåking når vi har besøk med oss. Brøytinga er ikke i gang enda, og det er først til natta de melder noe særlig her.

Venter på det! Sitter midt i byen, så er vel ingen fare for at det blir det helt store snøfallet så lavt...

Snødde litt tidligere i dag, men nå er det smelta :p

Jeg som hadde gledet meg til å våkne til vinter :( Det var jo meldt kaos og 30cm i Oslo, men her er det ikke så mye som et fnugg.. Snør det hos dere? Jeg er egentlig ganske anti vinter og kulde, men iår er snø, vinter, jul og nyttår hjertelig velkommen! :D
Ingen snø i Tromsø enda bare på fjellene, men fra et par til seks minus har vi fått gleder mektig til jul og litt sne :))

Her snødde det i går :)

Morsomt at det kom på østlandet først. Her laver det ned :D Det var kanskje en "liten" overdrivelse, men det har snødd i flere timer.

Gleder meg til juuuuul :)

Back
Topp