Snø?

Kommer snø her på Løten nå, men ingen enorme mengder. Kun et par cm maks til nå ;)
 
Var ute med bikkja nå. Hu er crazy fordi det har kommet snø. Men det var jo sykt glatt!!! Og med magen får jeg jo så høyt tyngdepunkt. Fikk sånn skrekkbilde av gravide som faller på isen :eek::( håper alle klarer seg gjennom vinteren!
 
Her er det skikkelig julestemning :) Litt kiipt med måkebil kl 6, men jr hadde uansett allerede vekket meg. Endelig riktig babyårstid!
 
Skjønner kidsa er i ekstase, men synes det er litt kleint at det er et vilt fremmed barn som leker i hagen vår! Det er kanskje vanlig? Men jeg hadde ikke turt det da jeg var liten :p
 
Skjønner kidsa er i ekstase, men synes det er litt kleint at det er et vilt fremmed barn som leker i hagen vår! Det er kanskje vanlig? Men jeg hadde ikke turt det da jeg var liten :p

Kids eier ikke folkeskikk spør du meg.. Stadig noen på vei hjem fra skolen som springer gjennom hekken og leker i hagen vår også. Tror jeg kommer til å bli den gretne kjerringa i nabolaget ass :hilarious:
 
Skjønner kidsa er i ekstase, men synes det er litt kleint at det er et vilt fremmed barn som leker i hagen vår! Det er kanskje vanlig? Men jeg hadde ikke turt det da jeg var liten :p
Sånn er der her og, av og til løper de og skriker rett ved siden av vogna til mini når han sover ute, heldigvis sover han tungt nå siden han er vandt til det. De løper og rett utenfor soveroms vinduet hans når han er lagt, de skriker så høyt at de lager utslag på babycallen :(
 
Kids eier ikke folkeskikk spør du meg.. Stadig noen på vei hjem fra skolen som springer gjennom hekken og leker i hagen vår også. Tror jeg kommer til å bli den gretne kjerringa i nabolaget ass :hilarious:
Sånn er der her og, av og til løper de og skriker rett ved siden av vogna til mini når han sover ute, heldigvis sover han tungt nå siden han er vandt til det. De løper og rett utenfor soveroms vinduet hans når han er lagt, de skriker så høyt at de lager utslag på babycallen :(

Derfor bor vi på landet! :D men jeg mener det går an å si ifra om de holder på sånn at det er til sjenanse på deres eiendom. De bør jo lære litt grenser for hva som er greit og ikke greit.
 
Derfor bor vi på landet! :D men jeg mener det går an å si ifra om de holder på sånn at det er til sjenanse på deres eiendom. De bør jo lære litt grenser for hva som er greit og ikke greit.

Skal gjerde inn plena jeg. Lei av å si fra :oops: :p
 
Sånn er der her og, av og til løper de og skriker rett ved siden av vogna til mini når han sover ute, heldigvis sover han tungt nå siden han er vandt til det. De løper og rett utenfor soveroms vinduet hans når han er lagt, de skriker så høyt at de lager utslag på babycallen :(
Huff :( Da hadde jeg klikket. Bra han sover gjennom det, men likevel =\
 
Derfor bor vi på landet! :D men jeg mener det går an å si ifra om de holder på sånn at det er til sjenanse på deres eiendom. De bør jo lære litt grenser for hva som er greit og ikke greit.
Da må vi rundt i hele nabolaget og de som bor et stykke vekke å gi beskjed for virker som om kidsa samler seg ved vår eiendom, foreldrene til de rett bak oss gir de beskjed, men hjelper ikke når det er rundt 10 kids fra forskjellige steder her :( Værst når det er fint vær og varmt, lurer mer på hvorfor de er ute til 20-21 i hverdagen når de knapt har nådd skolealder noen av de :/
 
Her er det ikke snø, resten av fylket har fått sett litt av snøen, men her har det egentlig bare regnet.
 
Back
Topp