Smokkesnorer

Smil90

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Hei :)
Jeg vil gjerne se bilde av hvilken/hvilke smokkesnorer du har - jeg vet enda ikke helt om jeg skal kjøpe eller prøve å lage selv.
Skriv gjerne hvor den er i fra :)

Jeg lagde mange forrige gang, kjøpte klyper, ringer, bånd og trykknapper:) så hadde jeg knapper rundt oppe og nede, for da kunne jeg bytte litt rundt på bånd som jeg ville, i tillegg til at den kan brukes til både mam-type-smokker og sånne med ring på;)

Her er bilde av noen;)ImageUploadedByBV Forum1437507900.380730.jpgImageUploadedByBV Forum1437508147.864973.jpgImageUploadedByBV Forum1437508186.267802.jpgImageUploadedByBV Forum1437508382.649426.jpg

Jeg lagde mange forrige gang, kjøpte klyper, ringer, bånd og trykknapper:) så hadde jeg knapper rundt oppe og nede, for da kunne jeg bytte litt rundt på bånd som jeg ville, i tillegg til at den kan brukes til både mam-type-smokker og sånne med ring på;)

Her er bilde av noen;)Vis vedlegget 127229Vis vedlegget 127234Vis vedlegget 127235Vis vedlegget 127239

Så fine de var :)
Noen spesiell plass du handlet?

Ser det er mange som har fine med perler på men jeg er litt skeptisk.

Så fine de var :)
Noen spesiell plass du handlet?

Ser det er mange som har fine med perler på men jeg er litt skeptisk.

Som klyper kjøpte jeg endel sånne votteklyper på bl.a HM og PoP, så klipte jeg av strikken:) syns ofte de jeg fant ble så store og klumpete... Og så fant jeg ikke gjennomsiktig eller hvite ringer, så disse er kjøpt på Clas ohlson, rørlegger-pakninger, tips fra Google:P men nå har jeg funnet gjennomsiktige på stoff og stil;) litt dyrere, men også litt finere!

Bånd kjøpte jeg litt overalt, panduro, stoff og stil, hobbybutikker osv:) jeg er ikke den største nettshopperen, liker å gå i butikk å kikke, men tror nok man kan finne mye hvis man først begynner;) har startet jakten på jentebånd nå, vurderer også å hekle en snor eller to:)

Prøvde meg med en med perler, men stolte aldri helt på den, i tillegg så ble den veldig tung, så når han var liten så var tyngden nesten nok til å dra den ut av munnen på han hvis han ikke lå flatt... Men kanskje med noen mindre perler?? Og så må man føle seg trygg på festing av tråd;)

Jeg har bestilt perler og utstyr til å lage selv i dag :) bestilte fra hobbyfunhouse.com

Som klyper kjøpte jeg endel sånne votteklyper på bl.a HM og PoP, så klipte jeg av strikken:) syns ofte de jeg fant ble så store og klumpete... Og så fant jeg ikke gjennomsiktig eller hvite ringer, så disse er kjøpt på Clas ohlson, rørlegger-pakninger, tips fra Google:P men nå har jeg funnet gjennomsiktige på stoff og stil;) litt dyrere, men også litt finere!

Bånd kjøpte jeg litt overalt, panduro, stoff og stil, hobbybutikker osv:) jeg er ikke den største nettshopperen, liker å gå i butikk å kikke, men tror nok man kan finne mye hvis man først begynner;) har startet jakten på jentebånd nå, vurderer også å hekle en snor eller to:)

Prøvde meg med en med perler, men stolte aldri helt på den, i tillegg så ble den veldig tung, så når han var liten så var tyngden nesten nok til å dra den ut av munnen på han hvis han ikke lå flatt... Men kanskje med noen mindre perler?? Og så må man føle seg trygg på festing av tråd;)

Tror jeg må ha meg en god runde på nette og lete etter diverse :)
Små perler er nok lurt ja for at det ikke skal bli tungt. Men likevell litt redd for at den skal slite.

ea085d3c322f3b2b66259645ad9f37be

Har hekla denne selv. På neste skal jeg ha på noe pynt også, men måtte teste om jeg fikk det til først
Syns desse blir så myke, og grei størrelse på. Syns noen blir så stive og store til de små.

Back
Topp