Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lagde mange forrige gang, kjøpte klyper, ringer, bånd og trykknapperså hadde jeg knapper rundt oppe og nede, for da kunne jeg bytte litt rundt på bånd som jeg ville, i tillegg til at den kan brukes til både mam-type-smokker og sånne med ring på
Her er bilde av noenVis vedlegget 127229Vis vedlegget 127234Vis vedlegget 127235Vis vedlegget 127239
Så fine de var
Noen spesiell plass du handlet?
Ser det er mange som har fine med perler på men jeg er litt skeptisk.
Som klyper kjøpte jeg endel sånne votteklyper på bl.a HM og PoP, så klipte jeg av strikkensyns ofte de jeg fant ble så store og klumpete... Og så fant jeg ikke gjennomsiktig eller hvite ringer, så disse er kjøpt på Clas ohlson, rørlegger-pakninger, tips fra Google
men nå har jeg funnet gjennomsiktige på stoff og stil
litt dyrere, men også litt finere!
Bånd kjøpte jeg litt overalt, panduro, stoff og stil, hobbybutikker osvjeg er ikke den største nettshopperen, liker å gå i butikk å kikke, men tror nok man kan finne mye hvis man først begynner
har startet jakten på jentebånd nå, vurderer også å hekle en snor eller to
![]()
Prøvde meg med en med perler, men stolte aldri helt på den, i tillegg så ble den veldig tung, så når han var liten så var tyngden nesten nok til å dra den ut av munnen på han hvis han ikke lå flatt... Men kanskje med noen mindre perler?? Og så må man føle seg trygg på festing av tråd![]()