Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men når du gir smokk, hvor lenge suger han på den? Også spytter han den ut når han blir sulten liksom? Eller tar du forsatt klokka?Vi ga smokk da lille her var 3 dager ca, veldig stort sugebehov. Ikke hatt noe problem med sugeforvirring.
Flaske kommer vi sikkert ikke til å prøve før han er enda større og jeg skal bort på noe. Tror storebror var 3-4 mnd da han fikk flaske med morsmelk.
Men når du gir smokk, hvor lenge suger han på den? Også spytter han den ut når han blir sulten liksom? Eller tar du forsatt klokka?
Men når du gir smokk, hvor lenge suger han på den? Også spytter han den ut når han blir sulten liksom? Eller tar du forsatt klokka?
Oki takk for svar. Er redd han ikke gir tegn til sult når han får smokk. Men tenk å prøve meg fremIkke meg du spør, men lillebror suger på smokken fram til han sover godt, da spytter han den ut av seg selv. Og hvis han er sulten er smokken HELT uaktuell, så smokkebruk påvirker ikke produksjon eller amming her. Hvis han er sulten spytter han den ut med en gang og skriker, så det er ikke vanskelig å forstå om han vil ha smokk eller melk.
Oki takk for svar. Er redd han ikke gir tegn til sult når han får smokk. Men tenk å prøve meg frem