Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat likt her. Prøver hver dag og det virker som det sakte men sikkert blir litt mer interessant med smokkHar samme situasjon her. Har prøvd et par uker med smokken. I begynnelsen nektet hun, men nå tar hun den en gang i blant, vanligvis når hun er trøtt/overtrøtt og utrøstelig. Må «holde den på plsss» en stund før hun begybber å suge. Andre tips jeg har hørt er å varme den litt, ta på litt brystmelk, men for oss er det bare å bruke tid som fungerer

Har prøvd de fleste triks nå, lurer på om vi skal gi opp prosjektet.. Håper bare hun ikke begynner med tommelen, den er ikke like lett å fjerne![]()
Da fortsetter vi å prøve litt nå og daStoresøster tok ikke smokken før ca 6 mnd, det er håp ennå! Vi prøvde litt innimellom, og plutselig tok hun den.
Takk for tips, har forsøkt denne ogsåFikk tips om Mam Start-smokk fra 0-2 måneder som fulgte med i en av gratispakkene. Den godtok han med en gang, så kan være verdt å prøve den om du ikke har gjort det. Har hørt at flere får denne som favorittsmokk. Det er først nå etter noen uker at han har godkjent andre type smokker også, men Mam Start er favoritten.
Har ikke full kontroll på smokken enda, hender den må justeres litt av oss før han får den på plass. Hender også at den plutselig fyker ut av munnen, til hans store fortvilelse.
Her ikke lyst på ei som totter Fikk tips om Mam Start-smokk fra 0-2 måneder som fulgte med i en av gratispakkene. Den godtok han med en gang, så kan være verdt å prøve den om du ikke har gjort det. Har hørt at flere får denne som favorittsmokk. Det er først nå etter noen uker at han har godkjent andre type smokker også, men Mam Start er favoritten.
Har ikke full kontroll på smokken enda, hender den må justeres litt av oss før han får den på plass. Hender også at den plutselig fyker ut av munnen, til hans store fortvilelse.

Fåes kjøpt på «Normal»-butikkene og på nett. Lillemor sutter ivei og koser seg skikkelig med den. Og når hun dessverre mister den, så er det febrilsk leting på gang 
Da skal jeg jaggu kjøpe en sånn å teste, kanskje sjefen her også vil ha denNå har jeg prøvd en del forskjellige smokker som igrunn bare så ut som om lillemor hater smokk!
Helt til igår kveld da jeg fikk kjøpt Bibs smokk i naturgummi og str. 2!Fåes kjøpt på «Normal»-butikkene og på nett. Lillemor sutter ivei og koser seg skikkelig med den. Og når hun dessverre mister den, så er det febrilsk leting på gang
![]()