Smokk

Vår lille gutt fikk prøve smokk da vi kom hjem fra sykehuset - nå er han over tre uker, men smokken er enda ikke noe god synes han[emoji28] Så den har ikke ødelagt noe ift ammingen! Men dette er fjerde gang jeg ammer da.. vi ventet lenger med nr en[emoji16]
 
Begynte med smokk da han var 2 dager gammel. Nå er han 3 uker, og det er lite han trenger tutt, men i krisetilfeller (i bilen, på butikken) er det veldig greit. Men han sputter den om han ikke vil ha den. Det har ikke ødelagt for ammingen. Men jeg var kanskje heldig, ver mange blir sugefotvirret om di får den for tidlig.
 
Ho nekter å ta smokk akkurat som søstra bruker meg som sutt [emoji28]
 
Her har vi prøvd oss på smokk siden han var litt over en uke gammel, han liker forsåvidt smokken og tar greit forskjellige merker..MEN han har en favoritt, problemet er at den gnager ham på nesa! Noen flere som opplever at MAM smokkene kommer borti nesa til babyen når de sutter på den?? Han blir jo helt rød stakkars, men så er det jo den han liker best og ikke mister hele tiden!! Så frustrerende!
 
Vil fortsatt ikke ta den
 
Eneste smokken mini vil ha er latexsmokkene fra NUK. Fikk bare tak i 0-6 måneder så de er litt store til henne, men kun de hun vil ha. Men heldigvis er hun ikke helt avhengig, spytter de fort ut når hun ikke vil ha og tar imot når hun vil ha kosen.
 
Back
Topp