Smokk

Første tok kun de bittesmå smokkene fra tommeetippee, kan det være noe? :)
Takk for tipset.
Skal avvente litt tror jeg.. Nuk kjøpte jeg rett før helga så skal prøve videre. Han tar de kommer men må jobbe litt med å ta de foreløpig.
 
Har prøvd litt men foreløpig har ikke lillebror vist særlig interesse for smokk. Storebror tok ikke smokk før han var 5-6 måneder så forberedt på det samme nå også.
 
Takk for tipset.
Skal avvente litt tror jeg.. Nuk kjøpte jeg rett før helga så skal prøve videre. Han tar de kommer men må jobbe litt med å ta de foreløpig.
Håper han tar de etterhvert så du får en pause :) det er tungt i lengden med ekstremt sutte behov, det husker jeg fra storesøster..
 
Vi ga dag 2 på sykehuset da lille fikk gulsott og grein de to første nettene. Avent 0-2 :) Nå har hun den når hun skal roe seg, tar den ut når hun sovner.
 
Mini fikk når vi lå på nyfødtintensiven..... Da var det nuk, når vi kom hjem ville ikke han ha nuk lengre.. Vi prøvde med mam og det funket halvveis :/

Sendte mannen på butikken for å kjøpe en pakke slik at vi hadde fler enn den ene vi fikk i babypakken.. Han kjøpe feil, så når jeg hadde klart å rote vekk den ene vi hadde prøvde vi mam 6mnd+... Den tok han kjempe fint, så nå bruker vi kun de :)
 
Har en fra Avent og to som jeg ikke vet hva heter, men det er en slags fuglefigur på dem. Han sutter på dem alle sammen, men mister dem veldig fort ut, så vi må holde på dem for at han skal beholde dem.

Jeg blir litt usikker, er redd for å gi ham smokk når han egentlig skal ha pupp. Vet heller ikke om behovet er så stort, han roer seg ganske fort. Han vil iblant ha pupp for så bare å sovne og så våkne til samme opplegg noen ganger til, men det er ikke noe stort problem.
 
Lillegutt har brukt smokk fra dag 1.
Han liker best den minste til MAM.
Tar andre til nøden, men ender da ofte opp med å brekke seg.
Samme her, men har du sammenlignet tuttene på de? DE ER HELT LIKE :O! Er bare størrelsen på utsiden som er forskjellig :p jeg var sikker på at det var størrelsesforskjell, siden hun brakk seg så mye. Men var visst ingen forskjell når jeg sammenlignet dem :p rart
 
Samme her, men har du sammenlignet tuttene på de? DE ER HELT LIKE :O! Er bare størrelsen på utsiden som er forskjellig :p jeg var sikker på at det var størrelsesforskjell, siden hun brakk seg så mye. Men var visst ingen forskjell når jeg sammenlignet dem :p rart
Hvilke som er like.? Mam i ulike str?:) de jeg har er ulike i alle fall:p mam, avent, nuk og en til.
mam sitter best i munnen, men han tar fortsatt avent og.
 
Her tok hun smokken uten problem (mam) etter at vi kom hjem fra sykehuset. Nå som jeg har begynt å amme on demand og ikke etter klokka, så brekker hun seg bare av smokken. Prøvd Chico også men hun bare brekker seg. Det hadde vært fint om hun kunne tatt smokken når vi er på biltur for eksempel, er kronglete å måtte stoppe og være smokk i en halvtime til hun sovner og vi kan kjøre videre :p haha
 
Her har jeg slitt med å få henne til å bruke,men hun er startet godta den litt nå.Men brekker seg mye enda,eller spytter den rett i retur:p
Avent sine funker best her
 
Back
Topp