Det er jo veldig delte meninger om smokkbruk. Kommer du til å introdusere smokk tidlig? Eller skal du bruke i det heletatt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!! Så tidlig som muligDet er jo veldig delte meninger om smokkbruk. Kommer du til å introdusere smokk tidlig? Eller skal du bruke i det heletatt?
Du må nesten prøve deg fram. Det finnes smokker som er runde, bøyde, flate.. min ville bare ha de runde. Hun brakk seg av de andreLitt sånn på siden, men noen som vet hvilken smokk som anbefales for nyfødt?![]()
Må innrømme at tommel er magisk. Da ordner de seg selv og sutter seg i søvn istedenfor å skrike hver gang smokken faller ut. Men det er verre å avvende med tommel.Jeg tar med smokk allerede på sykehuset, men ser an bruken. Ved førstemann ble jeg brukt som smokk døgnet rundt. Ville ikke ha noen smokker, men heller tommelen. Så etter å ha prøvd 8-10 typer, fant vi en som passet. Med nr 2 hadde jeg med på sykehuset, og det gikk fint med ammingen likevel. Derfor tar jeg med denne gangen også![]()
Min datter brukte disse de 3 første ukene på sykehuset før vi begynte å amme, og vil anbefale de på det sterkesteDe små elsket de, og fikk trent opp riktig sugerefleks. Frøkna har et supert tak på puppen
![]()
Avent SoothieHva heter disse?