Smokk

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Har dere planer om å la lille begynne med smokk?

Vi også. Sist hadde vi ikke med for vi fikk beskjed om at vi ikke sko begynne med tytt før melkeproduksjonen var i gang og barnet hadde lært å drikke. Men denne gangen skal vi ta med :)

Sist fikk snuppa smokk på sykehuset av de som jobbet der. Kommer sikkert ikke til å ta med, men ønsker å bruke smokk ja

Ja! Sist begynte vi ikke før vi kom hjem fra sykehuset. Denne gangen begynner vi nok der :)

Smokk her og. Tar med på sykehuset i tilfelle det kommer en liten puppoman. :D

Jepp! Tar nok med på sykehuset tenker jeg :) fikk mye pepper på sykehuset sist ift at jeg brukte ammeskjold, for da kom han aaaaldri til å ta puppen :p
Hadde en gutt som tok like greit både pupp, flaske, ammeskjold og smokk..

Samme som lengre oppe her - heller smokk enn tommel! Jeg var tommelbarn til jeg var 6 år og ødela hele tannstillingen på det..

Ja den skal på plass så fort som mulig!
Snuppa tok ikke tutten før vi sluttet med ammingen og jeg satt time etter time etter time med en unge hengende på puppen!

Dette har jeg neimen ikke tenkt noe særlig på! Jeg vet om flere som kjører strengt regime med tutt kun i seng, vogn eller bil. Jeg går nok for noe sånt dersom jeg introduserer smokk. Verken jeg eller min bror brukte smokk som små, og vi tok ikke tommelen heller. Jeg hadde kosefille, da.

Ja den skal på plass så fort som mulig!
Snuppa tok ikke tutten før vi sluttet med ammingen og jeg satt time etter time etter time med en unge hengende på puppen!
Samme her! Har vært fint å slippe av venne av smokk, men det kunne nok spart med for mye frustrasjon og slit det første året.

Dette har jeg neimen ikke tenkt noe særlig på! Jeg vet om flere som kjører strengt regime med tutt kun i seng, vogn eller bil. Jeg går nok for noe sånt dersom jeg introduserer smokk. Verken jeg eller min bror brukte smokk som små, og vi tok ikke tommelen heller. Jeg hadde kosefille, da.
Snuppa vi har fra før bruker smokk, men kun når hun skal sove :) hun er 14 mnd. Driver å skal slutte med den helt nå :)

Back
Topp