M
Moderator Kine
Guest
Har dere planer om å la lille begynne med smokk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Har vært fint å slippe av venne av smokk, men det kunne nok spart med for mye frustrasjon og slit det første året.Ja den skal på plass så fort som mulig!
Snuppa tok ikke tutten før vi sluttet med ammingen og jeg satt time etter time etter time med en unge hengende på puppen!
Tenker at en tøff periode med avvenning er bedre enn et år med frustrasjonerSamme her! Har vært fint å slippe av venne av smokk, men det kunne nok spart med for mye frustrasjon og slit det første året.
Helt enig! Skal definitivt ha med smokk på sykehuset neste gangTenker at en tøff periode med avvenning er bedre enn et år med frustrasjoner![]()
Snuppa vi har fra før bruker smokk, men kun når hun skal soveDette har jeg neimen ikke tenkt noe særlig på! Jeg vet om flere som kjører strengt regime med tutt kun i seng, vogn eller bil. Jeg går nok for noe sånt dersom jeg introduserer smokk. Verken jeg eller min bror brukte smokk som små, og vi tok ikke tommelen heller. Jeg hadde kosefille, da.