smokk?

Min gutt vil ikke ha smokk, han fikk på sykehuset da han lå på nyfødt intensiven og da tok han men hjemme har jeg kun opplevd 2 ganger at han har tatt smokk og det var på biltur. Jeg stresser ikke for mye med det, hvis han vil ha smokk tar han den nok etterhvert.

Lille jenta mi har endelig begynt å vende seg en del kamper. Hun er 5 uker nå. Må si at livet har blitt sååå mye enklere etter at hun fikk begynt med det.

Her er smokken det verste som finnes.. han blir hysterisk når jeg prøver å gi han den.. jeg skulle så ønske at han tok sen for suttebehovet hans er drøyt.. har prøvd maaaange ulike smokker, ingen funker..

Eg gir av og te mini litt av ammeteen min,og nåken gonga dyppe eg tutten neri. Ho e tydeligvis gla for da, smatte og kose seg:).. Meeen me har ikkje problem me tutten då.. Men kan jo kanskje vera eit triks? Evt litt sukker?
Har høyrt om dei So tar litt sukker på tuten av flasko for at den litle ska ta an, funka fint seie di!:)

Her er smokken det verste som finnes.. han blir hysterisk når jeg prøver å gi han den.. jeg skulle så ønske at han tok sen for suttebehovet hans er drøyt.. har prøvd maaaange ulike smokker, ingen funker..
Uff ja, samme her... har ikke prøvd plokkfisk sitt råd med å duppe tutten i sukkervann e.l., da! Men ja, hun har blitt skikkelig sint og VRÆLER når jeg har prøvd så langt...

Back
Topp