Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg vet det Nesten dårlig gjort å skrive det her, er jo sykt luksus! Selv måtte jeg avvennes med tommelen en gang på ungdomsskolen(!), så da jeg så hun tok tommelen på sykehuset var jeg ganske kjapp med å stappe inn en smokk, - og ganske lykkelig da det var suksess! Håper det går seg til for dere (hvis ikke, kan jeg trøste med at det er blitt folk av meg også, og ingen mobbet meg for at jeg brukte tommel til jeg gikk på ungdomsskolen)Aaaah.... du er så heldig!! Jeg strever så mye med den sutten, blir reint fortvila! Jeg VIL at han skal ta den, den er gull verdt senere!
Ja, jeg vet det Nesten dårlig gjort å skrive det her, er jo sykt luksus! Selv måtte jeg avvennes med tommelen en gang på ungdomsskolen(!), så da jeg så hun tok tommelen på sykehuset var jeg ganske kjapp med å stappe inn en smokk, - og ganske lykkelig da det var suksess! Håper det går seg til for dere (hvis ikke, kan jeg trøste med at det er blitt folk av meg også, og ingen mobbet meg for at jeg brukte tommel til jeg gikk på ungdomsskolen)