Smokk!

ImageUploadedByBV Forum1385500580.134868.jpgkoser oss masse med smokken her. Også så søte da ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Aaaah.... du er så heldig!! Jeg strever så mye med den sutten, blir reint fortvila! :( Jeg VIL at han skal ta den, den er gull verdt senere!
Ja, jeg vet det :) Nesten dårlig gjort å skrive det her, er jo sykt luksus! Selv måtte jeg avvennes med tommelen en gang på ungdomsskolen(!), så da jeg så hun tok tommelen på sykehuset var jeg ganske kjapp med å stappe inn en smokk, - og ganske lykkelig da det var suksess! Håper det går seg til for dere (hvis ikke, kan jeg trøste med at det er blitt folk av meg også, og ingen mobbet meg for at jeg brukte tommel til jeg gikk på ungdomsskolen:))

Ja, jeg vet det :) Nesten dårlig gjort å skrive det her, er jo sykt luksus! Selv måtte jeg avvennes med tommelen en gang på ungdomsskolen(!), så da jeg så hun tok tommelen på sykehuset var jeg ganske kjapp med å stappe inn en smokk, - og ganske lykkelig da det var suksess! Håper det går seg til for dere (hvis ikke, kan jeg trøste med at det er blitt folk av meg også, og ingen mobbet meg for at jeg brukte tommel til jeg gikk på ungdomsskolen:))

Han er heldigvis blitt mye flinkere siste to-tre dager :) Han tar den ikke så lenge han er våken, mett og fornøyd, men når han er i bilstol og vogn tar han den (til slutt ;) )

Ebay?

Back
Topp