Smokk!

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
Dere som gir smokk til babyen, hvilken dere syns er best? Noen myke kanskje? Lillebror er ikke så glad i Nuk sin? Jeg blir gærn av det, jeg putter den i munnen og han spytter den ut igjen!
Han vil jo ha no å suge på så da blir det pupp i steden, og da er det veldig slitsomt siden han kaster opp hele tiden for han spiser mye! Noe tips?
Han finner aldri ro når han vil sovne og jeg kjenner at jeg blir oppgitt av dette!

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Tror det er mam her og! Sett de på meny ihvertfall :D Fikk 4 2-pack av samme smokk i gaver så har 6 like :p men nå finner vi kun 2 igjen :o hehe

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vesla her har og den super soothe smokken, kjøpte den på sykehuset :) også har du jo den natursmokken, tror den er ganske lik :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her bruker vi mam :) Nuk fungerte heller ikke for lillegutt. Mam sin klarer han sånn nesten å holde på selv :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Signerer denne :)

Ser ut som mam er favortitten ja, det bruker veslegutt her også;) Vi har også noen smokker fra elodie details som han liker:D;)

Fins den bare på sykehuset? :)

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️
De på sykehuset på apoteket der sa de var en av veldig få som solgte den. Men den finnes på ebay også :)

Han tar alle sutter, men favoritten er selvfølgelig den fra usa:rolleyes: wubber nub eller hva den nå enn heter.

De på sykehuset på apoteket der sa de var en av veldig få som solgte den. Men den finnes på ebay også :)

Nå kjøpte jeg mam sin, så går jeg se om han liker den, hvis ikke skal jeg høre meg litt rundt :) takk for tips :)

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Mam fungerte ikke hos oss, så her er det avent :-)

Her tar hun det hun får, smokk er smokk tror jeg.
Men hun startet med avent og det er den hun bruker mest :)
Mam når ikke det er noen rene avent.

Mi tulle vil ikke ta smokk, har prøvd mam, avent, trøst, nuk. Noen i silikon og noen i lateks. Mam er den hun ikke brekker seg av, så vi øver med den hver dag nå. Nå har jeg bestilt en prematursmokk, bare for å prøve.

Noen tips for å få henne til å ta smokk? Bruker ha den i bhen så den lukter meg og er varm. Vi har prøvd mm og sukkervann uten at det hjalp.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp