Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sprit dreper ikke omgangssyken. Kun klorin som tar knekken på bakteriene.
Klor alt! Spesielt toaletter og unngå samme håndkle osv.
Nei, antibac tar ikke omgangssyke, det er det kun klorin og god håndvask som gjør!Tar ikke antibac omgangssyke?
Nei,desverreTar ikke antibac omgangssyke?
Omgangssyke er virus. Sprit dreper (eller faktisk bare bedøver i noen timer) kun bakterier som feks ved forkjølelse, ikke virus. Håndvask i varmt lunket vann med godt med såpe er tingen. Alle overflater bør rengjøres med klor.Jeg sier bare SPRIT SPRIT SPRIT SPRIT SPRIT!! Vær raus, bruk masse sprit på hendene. Sånn har jeg unngått smitte når lillesnupp har spysjuka.
Kommer helt an på hva slags virus som har forårsaket det. Noen blir du imun mot, andre kan du få igjen.Jeg lurte på hvordan det der var med omgangssyke.. Vi fikk det i hus helga som var. Begynte med meg, så gubben og nå lille. Er det sånn at jeg kan bli smittet igjen nå? :/
Det har aldri skjedd her i huset i alle fall at vi blir smittet flere ganger på rad.
Husk å bruke klor på alle dørhåndtak, rengjør telefonen og putt tannkosten i oppvaskmaskinen/ kjøp ny. Omgangssyke et noe svineri..
Viktig å huske 48timersregelen!!
Om mor,far eller søsken av barnet er syke bør de også unngå barnehagen så de ikke smitter videre.