Sminkefjerner

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hvilken bruker dere?

Jeg har alltid brukt first price sin. Men nå reagerer jeg. Kjøpte en ny type. Derma eller noe sånnt? Å den reagerer jeg enda mere på :o

Den har jeg brukt før , men så redd jeg skal reagere på den å. Men jeg får prøve igjen :)
Nå har jeg denne :
ImageUploadedByBV Forum1431889250.018850.jpg

Syns jeg reagerer på alt sånt jeg. Vasker godt med vann etter å ha brukt alle typer, da går det greit. Tror jeg har ømfintlig hud i ansiktet:( men jeg bruker minimalt med sminke. Har en på flaske som jeg var fornøyd med, husker ikke hva den het dessverre..

Syns jeg reagerer på alt sånt jeg. Vasker godt med vann etter å ha brukt alle typer, da går det greit. Tror jeg har ømfintlig hud i ansiktet:( men jeg bruker minimalt med sminke. Har en på flaske som jeg var fornøyd med, husker ikke hva den het dessverre..
Jeg bruker å minimalt. Men hadde jo litt ekstra i dag :/

Jeg bruker faktisk ansiktskremen min til å ta bort maskaraen, dagkrem med aloe vera fra bodyshop. Fungerer helt supert! Så slipper jeg å bli tørr også, men funker nok ikke på vannfast :)

Den store blanke med rosa kork. Husker ikke hva den heter jeg. Drøy og koster bare 70/80kr på matbutikken. :) Er super ømfintlig, og sliter med å finne produkter som passer meg. Forrige graviditet var det helt for jævlig rett og slett! Etter jeg hadde dusja brant fjeset mitt, og når jeg tok på krem ble det enda verre! :$ heldigvis ikke sånn denne gangen! :)
Men jah, avsporing er fint! :p
Brukte noen sminkefjerner-servietter fra loreal før, men de finnes ikke lenger... :/ nøytral sine går til nød, men da må jeg vaske fjeset med vann med en gang etterpå!

Den store blanke med rosa kork. Husker ikke hva den heter jeg. Drøy og koster bare 70/80kr på matbutikken. :) Er super ømfintlig, og sliter med å finne produkter som passer meg. Forrige graviditet var det helt for jævlig rett og slett! Etter jeg hadde dusja brant fjeset mitt, og når jeg tok på krem ble det enda verre! :$ heldigvis ikke sånn denne gangen! :)
Men jah, avsporing er fint! :p
Brukte noen sminkefjerner-servietter fra loreal før, men de finnes ikke lenger... :/ nøytral sine går til nød, men da må jeg vaske fjeset med vann med en gang etterpå!
Åh fin ut hva den heter :D er ikke en vi har der jeg handler fast men kansje en av de andre har den :)

Håper det bare er graviditeten som gjør dette :) da skal jeg heller holde ut :)

Åh fin ut hva den heter :D er ikke en vi har der jeg handler fast men kansje en av de andre har den :)

Kan godt være graviditeten ja. Det ble bedre en liten stund etter at storebror var ute heldigvis!
Skal google å se om jeg finner det ut! :p kjeder meg på bussen! :p

Garnier var det visst! :) svær flaske! :)
9d5b7316064e746153312e4266583453

Back
Topp